رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرنمزگان گفت:کی از دستاوردهای مهم دانشگاه در چند سال گذشته توسعه آموزش در غرب و شرق استان است.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرنمزگان گفت:کی از دستاوردهای مهم دانشگاه در چند سال گذشته توسعه آموزش در غرب و شرق استان است.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸۳

هرمزگان-جام جم انلاین- رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرنمزگان گفت:کی از دستاوردهای مهم دانشگاه در چند سال گذشته توسعه آموزش در غرب و شرق استان است.

 

دکتر حسین فرشیدی  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خوشبختانه در بحث آموزش علوم پزشکی و پیراپزشکی پیشرفتهای بسیار خوبی انجام شده که از دستاوردهای مهم دانشگاه ظرف چند سال گذشته است.

 

دکتر فرشیدی افزود: در حال حاضر در میناب در رشته های فوریت های پزشکی، مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده پذیرش دانشجو مصوب و تا سال آینده رشته های مامایی و پرستاری هم به آن اضافه خواهد شد.

 

دکتر فرشیدی در ادامه گفت: قطعا با فعال شدن ۵ رشته آموزشی در میناب در سال آتی دانشکده علوم پزشکی میناب فعال میگردد، همچنین با راه‌اندازی بیمارستان دوم میناب تا اواسط سال آینده ، درخواست رشته پزشکی هم برای این شهرستان خواهیم نمود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: در بندرلنگه تاکنون رشته پرستاری را داشتیم که به آن فوریت های پزشکی هم اضافه شد.

 

در بستک رشته مامایی، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماریها در مقطع کاردانی اختصاص داده شده است که پس از چند دوره کارشناسی هم اضافه خواهد شد در زمینه توسعه آموزش نیروهای هیئت علمی این مناطق بکار گرفته خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در بندرلنگه انتظار داریم آموزش رشته پزشکی را نیز فعال کنیم.

 

دکتر فرشیدی با اشاره به اینکه حدالامکان از میان دانشجویان بومی پذیرش انجام خواهد شد خاطرنشان کرد که توسعه آموزش در شرق و غرب استان به طور یقین خلع های موجود در این مناطق را از نظر بهداشتی و درمانی جبران خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها