چرا اسلامشهری ها به کمک مردم سیل زده فیروزکوه رفتند؟

بعد از سیل هولناک در 6 منطقه استان تهران استانداری تهران برای تسریع در خدمت رسانی و نجات مفقودین احتمالی؛ فرمانداران، شهرداران و بسیجیان شهرستان های مختلف استان تهران را به عنوان‌ مُعین برای شهر های سیل زده انتخاب کردند که در این بین شهرستان اسلامشهر به عنوان مُعین روستای مرزداران از توابع شهرستان فیروز کوه مُعَیَن شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۹۳

پنجشنبه ۶ مرداد ماه بود متأسفانه به دلیل بارش باران، سیل بزرگی استان های مختلف کشور از جمله شش منطقه در استان تهران را درگیر کرد و خسارات جانی و مالی فراوانی به جای گذاشت.

در همین راستا نیز استانداری تهران برای تسریع در خدمت رسانی و نجات مفقودین احتمالی؛ فرمانداران، شهرداران و بسیجیان شهرستان‌های مختلف استان تهران را به عنوان‌ مُعین برای شهر های سیل زده انتخاب کردند که در این بین شهرستان اسلامشهر به عنوان مُعین روستای مزداران از توابع شهرستان فیروز کوه مُعَیَن شد.

با توجه به تقسیم بندی های استاندار مدیریت بخشی از روستای مزداران به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های سیل، به طور کامل برای رفع مشکل به فرماندار اسلامشهر به همراه فرمانده سپاه و شهردار اسلامشهر واگذار شد.

از همین رو نیز حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، هادی ایلکا فرمانده سپاه اسلامشهر و محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با برخی از نیروهای خود و ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز از روز جمعه در منطقه حضور یافته و با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی‌اند.

حضور مسئولین شهرستان اسلامشهر در روستای مزداران فیروزکوه اولاً به خاطر ماموریت محوله از استانداری و همچنین بنابر وظیفه انسانی کمک به هموطنانی است که بخاطر سیل ویرانگر امروز مجبور به ترک خانه و روستای خود شده و چند روزی است در دانشگاه آزاد فیروزکوه مستقر شده اند.

تا این لحظه نیز در سومین روز خدمت رسانی نیروهای اسلامشهری در روستای مزداران توانستند با مدیریت خوب میدانی و بکارگیری ماشین آلات و دستگاه ها بخش قابل توجهی از مشکلات مردم سیل زده مزداران را برطرف نمایند.

ان شا الله با دعای خیر شما مردم عزیز اسلامشهر خادمان مردم در فیروزکوه با پایان ماموریت به سلامت به خانه بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها