سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

نجات ساکنان یک مجتمع مسکونی از آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد و گفت که در این عملیات ۶۰ نفر از ساکنان نجات یافتند.
کد خبر: ۱۳۷۴۷۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی افزود: ساعت ۰۸:۰۴ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان معیری به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان پنج دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه ۴۰ واحدی بود که در قسمت پشت بام چندین تابلو برق که در کنار هم قرار داشتند دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی با بیان اینکه دود حاصل از این آتش سوزی از طریق رایزرها و داکت‌ها به طبقات راه یافته بود، افزود: از طبقه پنجم به بالا دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و موفق شدند حدود ۶۰ نفر از افراد را از محل حادثه به سلامت خارج کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد اما به مالکان این گونه ساختمان‌ها توصیه می‌کنیم که ایمنی را ارتقا دهند و اگر این حادثه در میانه روز اتفاق می‌افتاد شاهد مصدومیت افراد بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها