به قلم مهندس یاسر عربی؛

به سوی توسعه (یادداشت اول)

شهردار گرمسار گفت:مدیریت شهری در گرمسار تمام تلاش خود را برای توسعه و عمران شهر می کند و در آینده اثربخشی این برنامه ها را بیشتر مشاهده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۹۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، یاسر عربی در حاشیه مراسم نکوداشت روز گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری این دست رویدادها به منظور برنامه ریزی برای آینده شهرستان، می تواند منجر به توسعه منطقه شود و مدیریت شهری گرمسار تمام تلاش خود را برای توسعه و عمران شهر می کند و در آینده اثربخشی این برنامه ها را بیشتر مشاهده خواهیم کرد.

شهردار گرمسار با اشاره به قدمت و پیشینه تاریخی سه هزارساله گرمسار با توجه به اشیای به دست آمده در قلعه استوناوند در این منطقه گفت: این موارد نشان می دهد که دراین دیار از دیرباز زندگی جاری بوده است.

وی افزود: امروزدرحالی هشتاد وچهارمین سالگرد تاسیس شهرداری گرمسار را جشن گرفتیم و این روز را به عنوان روزگرمسار نام گذاشتیم که برای ریل گذاری مسیرتوسعه گرمسار باهمدلی و با استفاده از نظرات اندیشمندان وپژوهشگران اساتید یا کاردانان قدم برمی داریم. همچنین ما امروز در تمامی بخش ها نیازمند گفت وگو هستیم. اگر گفت و گو محور تعاملات اجتماعی قرار گیرد، قطعا تمامی مشکلات از چهره این شهر رخت برخواهد بست..

عربی با بیان اینکه گرمسار مانند مادری مهربان، اقوام را از جای جای این کشور پهناور درآغوش گرم خود جای داده و برماست که برای بالندگی این دیار بکوشیم، خاطر نشان کرد: امروز با همت شهرداری وشورای اسلامی شهر گرمسار در این دوره و دوران گذشته، با رفع نواقص و مشکلات زیر ساختی و انجام پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی و اجتماعی گرمسار و شهروندان مهربان آن با چهره ای شاداب پا به قرن جدید گذاشته ایم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی راهبردی شهر، بهبود عملکرد و اطمینان از برنامه ریزی و پاسخگو بودن توسعه آینده را در پی دارد تصریح کرد: اتکا به چنین رویکردی، روند کار را غنی تر و اجرای واقعی آن را تا حدی تضمین می کند.

شهردار گرمسار در پایان گفت: ما به گرمسار عشق می ورزیم و نام زیبایش را نه تنها در بیستم تیر هرسال، بلکه درلحظه لحظه زندگی مان بر لوح قلب مان حک می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها