یزد - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد از مردم استان خواست با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و احتمال بارش های سیل آسا از سفرهای غیر ضروری در مناطقی که احتمال بارش و سیلاب وجود دارد به طور جدی اجتناب کنند.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، "جواد منصوری" با اشاره به اینکه غیر از بارش های استانی، احتمال وقوع سیلاب از حوزه بالادست خصوصا استان فارس وجود دارد از مردم خواست تا از توقف در محدوده رودخانه ها، مسیل ها و بندهای خاکی اجتناب کنند.

وی از مجهز شدن دوبند خاکی در شهرستان های مروست و ابرکوه به ادوات و بیل مکانیکی خبر داد و افزود: این بندها می توانند از سرازیر شدن سیلاب به شهرستان جلوگیری نمایند.

منصوری با بیان اینکه جلسه مدیریت بحران در شرکت برگزار و وظایف واحدهای مختلف مشخص شده است گفت: همه همکاران آماده باش هستند و اقدامات لازم انجام شده است.

معاون شرکت آب منطقه ای یزد به لایروبی و آزادسازی سراسری رودخانه ها در سطح استان مخصوصا در مناطق شیرکوه توسط شرکت اب منطقه ای اشاره کرد و افزود:خوشبختانه با همکاری شهرداریها و دهیاری ها لایروبی و پاکسازی  رودخانه ها، مسیل ها و دهانه پل ها بطور جد دنبال شده تا عبور ایمن سیلاب را داشته باشیم.

منصوری همچنین ازآزادسازی و پاک سازی رودخانه یزد با همکاری شهرداری و آب منطقه ای جهت هدایت سیلاب به آن خبر داد و گفت : مسدود کردن قنات های متروکه  با همکاری مدیریت بحران و جهاد کشاورزی  نیز از دیگر اقدامات انجام شده جهت کنترل ایمن سیلاب می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها