معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اخذ درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی توسط ۷ بیمارستان ارزیابی شده استان خبر داد.
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اخذ درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی توسط ۷ بیمارستان ارزیابی شده استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۲۱

هرمزگان-جام جم انلاین-معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اخذ درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی توسط ۷ بیمارستان ارزیابی شده استان خبر داد.

 

دکتر محمود حسین پور گفت :هفت بیمارستان استان شامل بیمارستان های شهدای بندرلنگه،حضرت ابوالفضل(ع) میناب،امام علی(ع) رودان،صاحب الزمان(عج)، کودکان و خلیج فارس و امام رضا(ع) بندر عباس موفق به کسب امتیاز درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی شدند.

 

دکتر حسین پور ضمن قدردانی از مسئولین و کادر درمان مربوطه افزود: رتبه بندی و نمرات اعتباربخشی بیمارستانها براساس استاندارهای مشخص و به طور رسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام گردیده و بی شک تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های مدیریت اجرایی، تیم بهبود کیفیت و کلیه مسئولان واحدها و بخش های بالینی و غیربالینی متعد و دلسوز بیمارستان های مذکور در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است و همچنین در پی کسب این امتیاز، احساس مسئولیت مضاعف در قبال ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه کنندگان و در نتیجه ارتقای روز افزون در استانداردسازی، بهبود خدمات سلامت، حفظ ایمنی بیمار، افزایش رضایت مندی بیماران و کارکنان مجموعه را خواهیم داشت.

 

اعتباربخشی بیمارستانی به معنای کنترل کیفی و بررسی استانداردهای ایمنی یک بیمارستان است که توسط ارزیابان اعزامی وزارت بهداشت انجام می شود و در صورتی که بیمارستانی موفق به کسب درجه بالای اعتباربخشی شود، از نظر بیماران به عنوان مرکز مطمئنی برای مراجعه و دریافت خدمات درمانی بوده و از سوی دیگر در تعیین شرایط عقد قرارداد با بیمه های درمانی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها