هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری بندرعباس شفاف سازی شود
هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری بندرعباس شفاف سازی شود
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸۱

هرمزگان-جام جم انلاین-چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار بررسی نامه‌های رسیده از شهرداری برگزار شد.


فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه با قدردانی از ورود شهرداری به عرصه ورزشی و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه اظهار داشت: در خصوص هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری تماس‌ و پیام های متعددی از سوی شهروندان وجود دارد که به دنبال کسب اطلاع از میزان هزینه کرد برای این تیم هستند.

 

وی افزود: شهرداری بندرعباس در فصل گذشته در لیگ دسته دوم فعالیت داشت که با توجه به مصاحبه های اخیر مسئولین شهرداری علیرغم صرف هزینه 10 الی 12 میلیاردی متاسفانه از صعود به لیگ یک باز ماند با توجه به اطلاعات بدست آمده از تیم‌های حاضر در این لیگ دو نظیر چوکای تالش، ون پارس اصفهان و بندر شهید عامری با بودجه به مراتب پایین‌تر توانستند مجوز صعود به لیگ یک فوتبال کشور را به دست بیاورند.


رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: اما علیرغم بودجه مصوب شورای اسلامی شهر به مبلغ 6 میلیارد و سیصد میلیون تومانی شهرداری اقدام به هزینه به مراتب بیشتر از آنچه در بودجه پیش بینی شده بود هزینه کرده که این صرف هزینه‌های زیاد باعث دغدغه و پرسش شهروندان در تماس‌هایشانو حتی برخی از اعضای شورا شده است که چگونه چنین هزینه‌هایی بیش از بودجه مصوب در تیم شهرداری صورت گرفته است.

 

جراره گفت: شورا مخالف شور و نشاط اجتماعی نیست این نشاط در اجتماع باید وجود داشته باشد اما برای هزینه‌ها ضمن کنترل و نظارت دقیق باید حتما سقف معقولی در نظر گرفته شود چرا که بدون ایجاد سقف مشخص و عدم شفافیت باعث ریخت و پاش در این زمینه خواهد شد و این موضوع مورد قبول اعضاء شورا و مردم نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها