فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف بيش از يک ميليون نخ سيگار قاچاق در مرزهاي دريايي قشم خبر داد
فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف بيش از يک ميليون نخ سيگار قاچاق در مرزهاي دريايي قشم خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۴۴۷۴

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف بيش از يک ميليون نخ سيگار قاچاق در مرزهاي دريايي قشم خبر داد.


سردار "حسين دهکي"با اعلام اين خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم مبارزه با قاچاقچيان و سرباندهاي قاچاق را در دستور كار خود قرار داده و با اجراي يک طرح عملياتي موفق شدند يک باند وارد کننده کالاي دخاني به مرزهاي دريايي استان را متلاشي کنند.


وی افزود: مرزبانان با اشراف اطلاعاتي و کسب خبري مبني بر اينکه يک فروند شناور حامل سيگار قاچاق قصد تخليه محموله خود را در حوالي جزيره قشم با قايق تندرو دارد، سريعا براي بررسي موضوع به محل اعزام و قاچاقچیان را در حال تخليه سيگارهاي قاچاق مشاهده کردند.


 فرمانده مرزباني استان هرمزگان در ادامه با بيان اينکه قاچاقچيان با افزايش سرعت و با استفاده از تاريکي شب از محل متواري شدند، گفت: مرزبانان در بررسي دقيق از منطقه موفق به توقيف يک فروند شناور و يک ميليون و 526 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و تعداد 15 طاقه پارچه شدند.


 سردار دهکي با بيان اينکه شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار اطلاعاتي مرزبانان است، خاطرنشان کرد: ارزش ريالي کالاهاي دخاني کشف شده 29 ميليارد و 952 ميليون ريال برآورد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها