فرمانده مرزبانی هرمزگان خبرداد:

توقیف لنج حامل بیش از ۱۰۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق در قشم

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان قشم در بازرسی از یک لنج حامل سوخت قاچاق، ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان قشم در بازرسی از یک لنج حامل سوخت قاچاق، ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۴۴

 

 

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان قشم در بازرسی از یک لنج حامل سوخت قاچاق، ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.

 

سردار حسین دهکی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه‌ دریابانی قشم با تسلط اطلاعاتی بر آب های منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله یک لنج، محموله سوخت قاچاق را به خارج از مرزهای کشور انتقال دهند.

 

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله واحدهای عملیاتی به موقعیت شناسایی شده اعزام و پس از جست و جو موفق شدند لنج مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند.

 

این مقام ارشد مرزبانی در هرمزگان با اشاره به دستگیری ۹ متهم در این رابطه، تصریح کرد: مرزبانان موفق شدند در بازرسی از لنج توقیفی،۱۰۶هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۰میلیارد و ۸۸۵میلیون ریال کشف کنند.

 

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها