آموزشگاه زبان در کرج

مدرسه زبان خزائلی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج شناخته شده است. ما بیش از چهل سال است که در قالب یک مرکز آموزش زبان انگلیسی در کرج فعالیت داریم. هدف ما بهبود مهارت‌ها, بینش و رویکرد نظری برای تحلیل ساختار زبان انگلیسی است.
مدرسه زبان خزائلی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج شناخته شده است. ما بیش از چهل سال است که در قالب یک مرکز آموزش زبان انگلیسی در کرج فعالیت داریم. هدف ما بهبود مهارت‌ها, بینش و رویکرد نظری برای تحلیل ساختار زبان انگلیسی است.
کد خبر: ۱۳۷۴۳۸۳

 

آموزش ساختار زبان انگلیسی به زبان‌آموزان باعث می‌شود, روند یادگیری سریع‌تر و راحت‌‌تر را تجربه کنند. آموزشگاه زبان در حوزه آموزش آنلاین نیز فعال بوده و با امکاناتی کم نظیر و زیرساخت های قدرتمند، زبان‌آموزان را آموزش می‌دهد.

 

آموزشگاه زبان در کرج

مدرسه زبان خزائلی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج شناخته شده است. ما بیش از چهل سال است که در قالب یک مرکز آموزش زبان انگلیسی در کرج فعالیت داریم. هدف ما بهبود مهارت‌ها, بینش و رویکرد نظری برای تحلیل ساختار زبان انگلیسی است. آموزش ساختار زبان انگلیسی به زبان‌آموزان باعث می‌شود, روند یادگیری سریع‌تر و راحت‌‌تر را تجربه کنند. آموزشگاه زبان در حوزه آموزش آنلاین نیز فعال بوده و با امکاناتی کم نظیر و زیرساخت‌های قدرتمند، زبان‌آموزان را آموزش می‌دهد.

 

تعامل زبان‌آموزان با معلمان

آموزشگاه زبان برای بهبود تعامل و پشتیبانی زبان‌آموزان از نرم افزار‌اختصاصی, ایمیل و شماره‌ تماس بهره می‌گیرد. تعامل مدرس و زبان‌آموز با آپلود تکالیف در قالب فایل‌های تصویری, صوتی و نوشتاری در سایت آموزشگاه فراهم می‌شود. اساتید با تجربه نقش مهمی در معرفی این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در کرج دارند. معلمان پیشرفت علمی زبان‌آموزان را از طریق مکالمه شفاهی و حل تمرین مورد ارزیابی قرار می دهند.

آموزشگاه زبان خزائلی هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 20:30 و پنج شنبه‌ها از ساعت 9:30 الی 18:00 فعالیت دارد و تیم پشتیبانی در این زمان پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.

 

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان در کرج

  • مدیر با تجربه و با سابقه سی ساله در تدریس زبان انگلیسی
  • معلمان با تجربه
  • نظم در امور اداری و آموزشی
  • تعداد مناسب زبان‌آموزان در کلاس
  • تیم پشتیبانی قوی و پیگیری وضعیت تحصیلی زبان‌آموزان
  • آموزش زبان همراه با بازی و سرگرمی
  • روش تدریس برای کودکان بازی محور ومکالمه محور
  • بروز شدن روش تدریس مطابق جدید‌ترین متدهای آموزشی دنیا

 

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی

روش‌های قابل اعتماد بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد. این روش‌ها سرگرم کننده و متناسب با سن برای جلوگیری از خستگی و زبان زدگی کودک طراحی می‌شوند. در ادامه به تعدادی از روش‌های آموزش زبان انگلیسی اشاره داریم.

  1. نرم افزارهای آموزشی

بازی‌ها و نرم افزار‌های الکترونیکی از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان هستند. کودکان مجذوب طراحی‌های زیبا و متناسب با سن خود می‌شوند.

  1. تصاویر آموزشی

رنگ‌های شاد در طراحی تصاویر آموزش زبان  نقش مهمی در جلب توجه و ایجاد حس شادی در کودک دارد.

  1. مدل‌های آموزشی

مدرسه زبان خزائلی از پوسترها، فلش کارتها، تصاویر، انیمیشن‌ها و ماکت‌های حیوانات و پرندگان، اشیا، غذا‌ها و میوه‌ها و .... برای مراحل اولیه آموزش زبان انگلیسی استفاده می‌کند. شبیه‌سازی مباحث و کلمات بر روی مدل‌ها مسبب یادگیری بهتر و ماندگار‌تر در ذهن کودکان است.

 

آموزش تخصصی زبان انگلیسی کودکان زیر 8 سال

آموزشگاه زبان خزائلی یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان در کرج است. این موسسه چهار دهه تجربه در زمینه تدریس زبان انگلیسی به کودکان را دارد. کودکان زیر 8 سال به صورت تخصصی در کلاس‌های فقط شنیداری و گفتاری شرکت می‌کنند. کتاب‌های این گروه سنی تصویری است و مطابق تصویر کودکان ابتدا به یادگیری لغات هر مبحث و سپس ساختن جمله ی مربوط به تصاویر می‌پردازند.

 

آموزش تخصصی زبان انگلیسی کودکان 8 تا 12 سال

کودکان 8 تا 12 سال باید در دوره‌های تخصصی آوا‌شناسی شرکت کنند تا با پایه‌ای بسیار قوی در زمینه آوا شناسی و ترکیب آوا ها همچنین دیکته عالی وارد کلاس‌های ترمیک چهار مهارت شوند. در این دوره زبان‌آموزان خواندن و نوشتن را آغاز می‌کنند و روان‌خوانی کلمات را بخوبی فرا می‌گیرند. ضمن اینکه از همان ابتدای این دوره همزمان با آو‌اشناسی، مکالمه نیز کار خواهد شد. دوره آوا‌شناسی همانند دوره‌های کارگاهی بخاطر شعر خوانی و داستان‌خوانی برای کودکان بسیار جذاب است و تلاس مدرسه زبان خزائلی بر این هست تا کودکان را بیش از پیش به یادگیری زبان علاقمند کند.

 

مزایای آموزشگاه زبان در کرج

  • پیشرفت قابل توجه زبان‌آموزان به کمک مربیان با تجربه
  • روش‌های جذاب آموزشی برای هر بیشتر علاقمند کردن زبان‌آموزان
  • بازی محور بودن دوره‌ها برای کودکان
  • مکالمه محور بودن دوره‌ها در تمام سطوح آموزشی
  • تقویت توانایی کودک برای درک مطالب, کتاب‌ها و فیلم‌های انگلیسی زبان
  • آموزش در سطح بسیار مناسب تا زبان‌آموزان بخوبی دروس زبان مدرسه را درک کنند.
  • تسلط به زبان انگلیسی گامی برای یادگیری زبان‌های دیگر

 

افزایش توانایی کودک برای ذخیره سازی اطلاعات

یادگیری زبان انگلیسی در کنار زبان مادری نقش مهمی در تقویت توانایی ذهنی کودک دارد.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

تاثیر یادگیری زبان انگلیسی در انتخاب شغل

زبان انگلیسی به عنوان پرکاربردترین زبان در سراسر جهان شناخته می‌شود. رسانه‌ها برای برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان بدون توجه به ملیت خود از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.

انتخاب شغل در هر حرفه‌ای به سطحی از دانش زبان انگلیسی نیاز دارد. مهارت زبان انگلیسی دستیابی به فرصت‌های شغلی متعدد و موقعیت‌های بهتر را فراهم می‌آورد. در حقیقت یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که به دنبال موقعیت شغل بهتر هستند ضرورت دارد. بهتر است که افراد از سال‌های ابتدایی زندگی خود یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنند. هر چه افراد در سنین پایین‌تر به بهترین آموزشگاه زبان در کرج مراجعه کنند موفقیت آنها در یادگیری زبان راحت‌تر خواهد بود.

 

تحصیل در موسسات آموزشی برتر جهان

یکی از دلایل آموزش زبان انگلیسی پذیرش در موسسات و دانشگاه‌های برتر در سراسر جهان است. بسیاری از بهترین دانشگاه‌ها در اروپا و آمریکا قرار دارند که از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی برای دوره‌های خود استفاده می‌کنند. در صورتیکه بخواهید در دانشگاه@های معتبر بین المللی پذیرفته شوید باید یادگیری زبان انگلیسی را جدی بگیرید.

 

مهاجرت به کشور انگلیسی زبان

یکی از مزایای یادگیری زبان در بهترین آموزشگاه زبان در کرج فرصت مهاجرت به کشور انگلیسی زبان است. در هر حال برای اخذ ویزای شهروندی یک کشور انگلیسی زبان باید به سطح مشخصی از مهارت زبان انگلیسی دست پیدا کرده باشید.

 

افزایش توانایی شناختی (قدرت مغز)

تحقیقات نشان می دهد یادگیری زبان دوم یکی از راه های به چالش کشیدن و فعال نگه داشتن مغز است. مغز انسان در حین یادگیری یک زبان دیگر از لحاظ فعالیت‌های الکتریکی ساختار و اندازه دچار تغییرات می‌شود. این دسته از تغییرات در زمان یادگیری هیچ یک از مهارت‌های دیگر رخ نمی‌دهد. افرادی که به بیش از یک زبان تسلط دارند, دارای حافظه بهتر و از نظر شناختی خلاق‌تر هستند. شروع بیماری آلزایمر در افرادی که به بیش از یک زبان صحبت می‌کنند دیرتر رخ می‌دهد. در واقع یادگیری زبان دوم کمک می‌کند که از نظر ذهنی مدت زمان طولانی‌تری سالم بمانیم.

 

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در کرج در کیفیت آموزش زبان انگلیسی بسیار تاثیرگذار است. آموزشگاه زبان با توجه به تخصص در آموزش زبان به کودکان تمام وسایل آموزش و سرگرمی آنها را فراهم آورده است. تمرین مستمر بازی و تعامل با همسالان در آموزش زبان به کودک اهمیت زیادی دارد.

تمرکز بر مکالمه یکی از مهمترین اصول آموزش زبان انگلیسی و ایجاد انگیزه در زبان‌آموز است. بهترین آموزشگاه زبان در کرج جدیدترین و خلاقانه‌ترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان را درنظر می‌گیرد. آموزشگاه زبان کتاب‌ها و منابع آموزشی معتبر را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان انتخاب می‌کند. هدف ما تنها تسط کودک به زبان انگلیسی نیست بلکه به دنبال افزایش توانایی زبان‌آموز در یادگیری علوم مختلف به زبان‌های مختلف هستیم.

 

آموزشگاه زبان در کرج

 

خانه زبان و بازی کودک

خانه زبان و بازی تمرکز ویژه‌ای بر مهارت‌های گفتاری (Speaking) و شنیداری (Listening) کودکان چهار سال تا شش سال را دارد. آموزش کاملا بازی محور است و در این مرکز آموزشی کودکان قبل از اینکه مهارت خوانداری و نوشتاری به زبان مادری را کامل فرا نگرفته باشند تنها مهارت‌های گفتاری و شنیداری (مکالمه) انگلیسی را کسب می‌کنند. موضوعات دوره زبان کودک متناسب با سن, موارد درسی و جدیدترین متدهای TPR – NLP – CLIL انتخاب می شوند. توجه داشته باشید آموزش زبان انگلیسی کودک به تقویت رشد فکری و چشم انداز شغلی در آینده کمک می‌کند.

دوره‌های زبان کودک بر ارتقای چهار مهارت اصلی (صحبت کردن, شنیدن, خواندن و نوشتن) زبان انگلیسی تمرکز دارد. کلاس های آموزشگاه زبان در کرج با دقت طراحی شده است تا موفقیت زبان‌آموزان را تضمین کند. ما بر اساس علایق کودک او را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب می‌کنیم. دانش زبان انگلیسی زبان‌آموزان در نحوه صحبت کردن آنها منعکس می‌شود. بنابراین تمرکز بر یادگیری مکالمه  به عنوان مهارت اصلی زبان آموز اهمیت زیادی دارد. همچنین تلفظ واژگان, گرامر, ترکیب‌ها و اعمال گفتاری نیز مهم هستند.

        

نام مدیریت: داتیس خزائلی

اینستاگرام: khazaelischool

آدرس وبسایت: https://khazaelischool.com

سابقه: 40 سال تجربه آموزش تخصصی مکالمه و آوا‌شناسی برای کودکان 4 سال به بالا

آدرس: البرز، کرج، رجایی شهر، خیابان 12 شرقی، 119.

شماره تماس:

 02634401060

02634401065

 «برای ارسال پیام در واتساپ مدرسه زبان خزائلی کلیک کنید» ---->  09352633628

 

از جمله امتیازات مدرسه زبان خزائلی:

مدیریت علمی و دانشگاهی

دارای گواهی کیفیت آموزشی ISO می‌باشد.

دارای مجوز رسمی از آموزش و پرورش

صدور مدرک و دیپلم معتبر

استفاده از تجهیزات آموزشی مدرن

کلاس‌های آموزشگاه زبان تاییده و استاندارد‌های ویژه کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی را کسب کرده است.

خزائلی از بزرگترین و معتبر‌ترین مراکز تربیت استاد و مدرس زبان و برگزار‌کننده دوره‌های TTC می‌باشد.

 

دوره‌های آموزشگاه زبان خزائلی

دوره‌های زبان انگلیسی

کودکان

نوجوانان

بزرگسالان

آیلتس

تربیت مدرس

فقط مکلمه

خصوصی

دوره‌های فشرده

دوره‌های ترمیک

دوره‌های آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها