فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 21 هزار و 300 بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر در سطح استان توزیع شده، ضمن اینکه 40 هزار پرس غذای گرم هم در روز عید غدیر در قروه، بیجار و سنندج، پخت و توزیع می شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۳۲۱

کردستان- جام جم آنلاین-سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز شنبه در مراسم آغاز توزیع کمک‌های مومنانه سپاه در سنندج با تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: پیامبر در چنین ایامی و در حج پایانی با ابلاغ خداوند، رسالت و ماموریت خود را با معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشینش پایان داد.

وی اظهار کرد: هر اندازه ما در وصف و فضایل حضرت علی بگوییم کم است چرا که ایشان عمر بابرکتش را در رکاب پیامبر و بعد از ایشان برای گسترش دین اسلام صرف کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: حضرت علی(ع) زمانی که در جنگ خندق در مقابل قهرمان مشترکین ایستاد، پیامبر فرمودند همه اسلام در برابر همه کفر ایستاده است.

سردار حسینی حضرت علی(ع) در جنگ‌هایی مانند احد از جان پیامبر(ص) حفاظت کرد، ادامه داد: به همین مناسبت و در آستانه عید غدیر خم و با توجه به اینکه تمام زندگی امیرالمومنین وقف مردم می‌شد، بیست و یکمین دوره نهضت کمک مومنانه در سپاه کردستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این دوره، 21 هزار و 300 بسته معیشتی در سطح استان توزیع می‌شود ضمن اینکه 40 هزار پرس غذای گرم هم در روز عید غدیر در قروه، بیجار و سنندج، پخت و توزیع می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: 2 برنامه بازسازی واقعه غدیر خم نیز در شهرستان‌های قروه و بیجار برگزار شده و این در راستای عمق‌بخشی به انقلاب و آموزه‌های دین اسلام است.

سردار حسینی گفت: به مردم وعده کرده‌ایم تا زمانی که لازم باشد در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک‌های مومنانه در خدمت مردم خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها