دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان گفت: رفع موانع و فعال کردن واحدهای تولیدی در استان یک اولویت است که به طور جد پیگیر تحقق آن هستیم.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۳۵

حجت محمد قاسمی در حاشیه بازدید از چندین واحد تولیدی در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان به جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی در استان به منظور تحقق کامل اهداف خود و کمک به کاهش نرخ بیکاری و رشد تولید، نیازمند حمایت های ویژه ای هستند.

 

وی افزود: به همین منظور بازدیدهای دوره ای از این واحدها صورت خواهد گرفت و موانع پیش روی آنها نیز بررسی و در جهت رفع آنها تلاش خواهیم کرد چرا که معتقدیم هر چه میزان اشتغال در استان بالاتر برود طبیعتاً امنیت و آسایش مردم نیز ارتقا پیدا می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن واحدهای تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار؛ زمینه قاچاق کالا را نیز کاهش می‌دهد و باید تمامی دستگاه‌ها تمهیدات لازم را برای احیا و رفع مشکلات این واحدها در دستور کار خود قرار بدهند که این کمیسیون با تمام توان و استعداد در کنار تولیدکنندگان استان خواهد بود.

 

شایان ذکر است در همین راستا با حضور دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه استان در واحد تولید تور ماهیگیری برگزار و مقرر شد تا موضوع کاهش و یا محدودیت واردات کالاهایی که در داخل استان تولید می شود نیز پیگیری شود چرا که این امر گام مهمی برای حمایت از تولید داخلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها