همزمان با دهه تولید و تجارت، مجتمع فاز یک شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه با حضور دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۲۵۱

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به لطف الهی با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سال گذشته بیشترین کمک ها به سیستان و بلوچستان انجام شده که با توجه به لیاقت و ظرفیت های موجود در این استان این کمک ها لازم بوده است.

 

رضا رحیمی گفت: تاکنون ۸۴ میلیارد تومان برای زیرساخت های استان هزینه شده است.

 

وی افزود: با توجه به شعار سال و دستورات رهبر معظم انقلاب با هدف رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فن آوری، واحدهایی ایجاد شده تا با واگذاری آنها به این شرکت ها شاهد تحول عظیمی باشیم.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: در تلاشیم با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال ۲ هزار واحد راکد در کل کشور فعال شوند.

 

وی گفت: هم اینک ۲۸ شهرک صنعتی در سیستان و بلوچستان فعال هستند بگونه ای که قبل از انقلاب هیچ شهرک صنعتی در این استان وجود نداشته است و این مهم نتیجه تلاش های بخش دولتی و خصوصی است.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: با توجه به تنش های مهم آبی، توانستیم قریب به ۲۵ لیتر بر ثانیه پساب شهر زاهدان را به شهرک صنعتی زاهدان‌میرجاوه منتقل و مشکلات شرکت های تولیدی را حل کنیم.

 

علیرضا راشکی گفت: امروز ۱۵ واحد سوله کارگاهی دانش بنیان با مساحت سه هزارو ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ هزار میلیون ریال در مدت زمان ۱۵ ماه در شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

 

وی با تشریح برنامه های سفر معاون شهرک های صنعتی ایران افزود: معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همچنین از ۲ واحد آرمین لوله شرق که محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپلین با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار تن تولید می کند و واحد سجاد یکتا آریا که انواع ماست، شیر و دوغ پاستوریزه با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار و ۶۰۰ تن تولید دارد، بازدید کرد.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارخانه سجاد یکتا آریا امروز خط تولید پنیر را نیز افتتاح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها