رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

اجرای 43 برنامه نوروزی از سوی این سازمان / نصب 60 المان در سطح شهر یزد

برگزاری 100 برنامه در دهه امامت و ولایت در شهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری افزون بر ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: ۷۰ جشن در محلات مختلف شهر یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۲۱

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت با بیان اینکه رویکرد برنامه های دهه امامت و ولایت محله وری است، اظهارداشت: به مناسبت دهه امامت و لایت بیش از ۱۰۰ ایستگاه مبشر غدیر در شهر یزد برپا و ۷۰ جشن در محلات مختلف شهر یزد برگزار می شود و در پارک آزادگان با همکاری مردم منطقه، دورهمی مردمی عیدانه در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه برگزار می شود.

وی احیای خطبه غدیر به همت گروه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های دهه یاد شده عنوان کرد و افزود: بیش از ۷۰ مجلس زنانه در این زمینه  اعلام آمادگی کردند.

صداقت تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ سادات، گردهمایی بزرگ ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و برپایی اختتامیه کنگره شعر رضوی، استقرار ۱۲ ایستگاه صلواتی، برگزاری جشنواره ملی نهج البلاغه، برپایی تور گردشگری از بافت تاریخی شهر یزد با عنوان «از وزیر تا امیر با محوریت غدیر»، برپایی نمایشگاه ذخیره طلایی با محوریت بحث مهدویت، برگزاری همایش ورزش شهروندی، پویش محلات مرتضی علی و فضاسازی شهری از جمله برنامه های دهه امامت و ولایت در شهر یزد است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف شهر یزد از جمله قلعه خیرآباد، پارک سید گلسرخ، حسینیه ۱۴ معصوم امام شهر، پارک بزرگ حسن آباد و محله اسکان خبر داد .

وی به برنامه پویش خوان غدیر اشاره کرد و افزود: هنرمندان آثار خود را با محوریت غدیر و همچنین موضوعات آزاد می توانند به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارسال کنند تا پس از برگزاری نمایشگاه و فروش آثار عایدی حاصل از آن برای درمان کودکان سرطانی هزینه شود.

گفتنی است از عید قربان تا عید غدیر دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.​​​​​​​

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها