مدیر کل درمان تامین اجتماعی خبر داد:

انجام 7000 عمل جراحی در مراکز تامین اجتماعی کردستان

شیرزاد قادرپور اقدم خبر داد:

جذب 62 نفر نیروی جدید در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: 62 نیروی جدید بزودی در مجموعه درمان تامین اجتماعی مشغول بکار می‌شوند و 58 نیروی جدید هم در آزمون شهریور ماه جذب می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۲۸۳۶

کردستان-جام جم آنلاین-  شیرزاد قادرپور اقدم صبح امروز دوشنبه در نشست خبری با رسانه های کردستان گفت: 19 هزار و 102 مورد بستری در سه‌ ماهه بهار امسال ثبت شده که نسبت به سه ماهه پارسال 29.3 درصد رشد داشته‌ایم.

مدیردرمان تامین اجتماعی کردستان افزود: ضریب اشغال تخت مراکز درمان تامین اجتماعی استان در سال 99 حدود 47 درصد بوده که سال گذشته به 66 درصد افزایش یافت.

وی یادآور شد: 630 میلیارد تومان بودجه پارسال بوده که 360 میلیارد تومان آن در بخش درمان غیرمستقیم هزینه شد.

قادرپور اقدم با بیان اینکه توسعه بیمارستان سقز و تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه دیواندره دغدغه ما است ادامه داد: بیمارستان سقز از نظر تجهیزات کامل است اما از نظر نیروی انسانی تکمیل نشده است و بزودی با تکمیل نیروی انسانی و کادر تخصصی به بهره‌برداری می‌رسد و از 52 تخت به 64 تخت هم افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: با 15 میلیارد تومان هزینه در شهریور دستگاه ام آر آی بیمارستان تامین اجتماعی سنندج که از سال 98 غیرفعال بود مجددا راه‌اندازی می‌شود.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: 62 نیروی جدید بزودی در مجموعه درمان تامین اجتماعی مشغول بکار می‌شوند و 58 نیروی جدید هم در آزمون شهریور ماه جذب می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها