امام جمعه اهل سنت بندرعباس در خطبه های نماز جمعه:

استاندار با حضور میدانی در مناطق زلزله زده امور مردم را مدیریت کرد

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: پس از وقوع زلزله سایه خوش و روستاهای بخش مهران، مردم و مسئولین سنگ تمام گذاشتند و به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: پس از وقوع زلزله سایه خوش و روستاهای بخش مهران، مردم و مسئولین سنگ تمام گذاشتند و به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.
کد خبر: ۱۳۷۲۷۱۱

هرمزگان-جام جم انلاین-امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: پس از وقوع زلزله سایه خوش و روستاهای بخش مهران، مردم و مسئولین سنگ تمام گذاشتند و به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.


شیخ یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: در هفته گذشته زلزله سخت و ویرانگری مناطقی از استان را دچار خسارت زیاد کرد و تعدادی جان خود را از دست دادند که از خداوند متعال برای آنها آرزوی مغفرت داریم و از درگاهش می خواهیم برای خانواده آنها صبر عنایت کند.


به گفته وی، این حادثه نشان داد که مردم در سختی ها همدیگر را تنها نمی گذارند و به یاری یکدیگر می شتابند و همشهریان خود را فراموش نمی کنند.


امام جمعه اهل سنت بندرعباس، مشارکت مردم در کمک به زلزله زدگان را نوعی ایثار و فداکاری دانست که در مواقع سخت به حمایت از همنوع خود می شتابند.


شیخ جمالی از همه همشهریان و مسئولان خواست که این کار تا زمانی که زلزله زدگان در خانه امن نرفتند و خانه شان را بنا نکردند متوقف نشود و تا آن زمان همراه آنها باشند.


وی در ادامه با قدردانی از استاندار هرمزگان و دیگر نهادهای پای کار در زلزله گفت: استاندار هرمزگان با حضور میدانی خود بسیاری از نیازهای مردم را مدیریت کرد.


امام جمعه اهل سنت بندرعباس روز عرفه را روز خاص دعا دانست و گفت: در این روز از خداوند بخواهیم حال ما را خوب کند؛ اگر در این روز همه دست ها بلند شود خداوند دست ها را رد نمی کند.


به گفته وی، امتی که احساس نیاز به خداوند کند، خداوند همه چیز به او می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها