از ظرفیت‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی جشنواره نماز بهره برده شود؛

فجر تا فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

مراسم دعای عرفه در ۸۰۰ نقطه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام طاهری ضمن تبریک فرا رسیدن عرفه از برگزاری دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان در 800 نقطه استان بوشهر خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۲۶۲۳

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری اظهار داشت: در ایام دهه ذی الحجه قرار داریم دهه بسیار بابرکتی که هم اعمال ویژه ای دارد و هم به واسطه حضور حاجیان در صحرای عرفات و در ایام حج در کنار خانه خدا به اعمال ویژه مشغول هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مردم ما همیشه تعلق دارند نسبت به اعمالی که در این دهه انجام می‌شود؛ چه نماز دهه اول ذی‌الحجه که بین نماز مغرب و عشا انجام می‌شود و چه دعای عرفه که در روز نهم ذی‌الحجه اقامه می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بحمدالله امسال در سطح استان هم به صورت پر رونقی ما برگزاری مراسم دعای عرفه را که دعای امام حسین علیه السلام هست را شاهد هستیم و در ۸۰۰ نقطه از استان دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: ان‌شاءالله که خداوند متعال این توفیق را به ما بدهد که با نزدیک شدن به این مناسک الهی از نظر روحی و معنوی جان خود را با آب طهور معارف الهی بشوییم و نزدیکتر بشویم به وجود مقدس پروردگار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها