سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از رعایت کامل حقوق عامه در پروازهای شش گانه حجاج استان از فرودگاه زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۰۸۲

ابوالفضل احمدزاده در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه شش پرواز مسیولیت انتقال حجاج از شهرستان زاهدان به عربستان را برعهده داشت روز گذشته بازدید سرزده ای از فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان صورت گرفت و از نزدیک آخرین وضعیت خدمت رسانی به‌حجاج ارزیابی شد.

 

وی افزود: خوشبختانه در این بازدید دو ساعته هیچ‌مشکلی در نحوه بازدید، تکریم ارباب رجوع و جابجایی حجاج مشاهده نشد که می توان گفت در پروازهای شش گانه حجاج از این فرودگاه، حقوق عامه به بهترین نحو مراعات شد.

 

وی افزود: شرایط و امکانات مهیا شده در فرودگاه زاهدان، نحوه خدمت رسانی نیروهای حفاظت سپاه و نیروی انتظامی و هواپیمای حامل حجاج نیز بسیار مطلوب بود که جای قدردانی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ حقوق شهروندی و‌رعایت حقوق عامه جزو وظایف همه دستگاه هاست که امیدواریم این خدمات مطلوب و ارزشمند در زمان بازگشت نیز به حجاج گرامی استان ارایه شود.

 

به گفته احمدزاده؛ علت رعایت قواعد لازم الاجرای حقوق عامه را می توان چنین عنوان کرد که ازابتدای سال جلسات منظم و دقیقی را اداره کل فرودگاه های استان برگزار کرده ایم که یکی از آن جلسات، به نحوه تکریم ارباب و جلب رضایت‌مندی حجاج شریف اختصاص داده شد و دادستانی مرکز استان خواسته ها ومطالبات مردمی را از حیث مدعی العموم در آن جلسه تصریح کرد و مورد عمل اعضاقرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ازطرف دیگر رویکرد دادستانی مرکزاستان،احیای مطلوب حقوق عامه در این دو سال اخیر بوده و به شدت با مصا‌دیق تضییع آن برخورد کرده است که امیدواریم ثمرات بیشتری را امسال شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها