اعلام ملی اراضی زراعی؛

معمای قابل حل

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان از انتقال سند قطعی 270 هکتار از اراضی ملی به این شرکت در استان خبرداد و گفت: با این اقدام شهرک‌های صنعتی سنندج 4 و قروه 3 سند دار شدند.
کد خبر: ۱۳۷۱۹۲۶

 کردستان-جام جم آنلاین- احمد خسروی امروز شنبه در حاشیه امضای سند انتقال قطعی این اراضی  به خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: به مناسبت دهه تولید و تجارت و گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن؛ فرآیند صدور 270 هکتار از اراضی ملی که حدود 2 دهه مسکوت مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین ها به نام شرکت شهرک های صنعتی کردستان صادر شد.

وی ضمن قدردانی از جدیت و تلاش استاندار کردستان افزود: این فرآیند اداری پنج ماهه با مصوبه کمیسیون ماده 21 امور اراضی استان در بهمن ماه گذشته و با همراهی و همکاری ویژه سازمان های مرتبط ، به ویژه رییس سازمان  جهادکشاورزی ، امور اراضی، منابع طبیعی استان و  2 شهرستان قروه و سنندج و ثبت اسناد و املاک انجام شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان تاکید کرد: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه بر ایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه گذاران تولید، موجبات تسهیل شهرک سازی‌ها، رفع بسیاری از موانع  ومشکلات این 2 شهرک مهم و آینده ساز در توسعه و تولید استان را درپی خواهد داشت.

خسروی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیر بنایی و ارائه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه گذاری بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمینه تولیدات صنعتی داشته باشد، اضافه کرد: این شرکت همواره خود را موظف به ایجاد زمینه های لازم برای راه اندازی، هدایت و توسعه سرمایه گذاری های بخش غیر دولتی در صنایع کوچک به ویژه دانش بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان ها  می‌داند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم حین امضای سند انتقال قطعی این زمین ها اظهار داشت: همکاری برای ساماندهی واحدهای تولیدی صنعتی که در سطح استان مشغول فعالیت هستند و جلوگیری از خرد شدن اراضی زراعی و باغی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و رونق اقتصادی استان از جمله اهداف واگذاری اراضی ملی به شرکت شرکت‌های صنعتی استان است .

پیمان اسکندری ادامه داد: حمایت از ایجاد واحد های صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و پشتیبانی از سرمایه گذاری های صنعتی به منظور بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره وری و کیفیت در راستای رونق اقتصادی استان به ویژه صنعتی شدن بخش کشاورزی جزو اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی  است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها