مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های کردستان در صنایع کوچک با حضور 78 تولید کننده برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۲۹

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، احمد خسروی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران رسانه های استان کردستان در سنندج با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه معرفی توانمندی های صنعتی استان سال 1398 در سنندج برپا شد، اظهار داشت: قرار بود در مرحله نخست این نمایشگاه را در سطح استانی و در مراحل بعدی در یکی از شهرهای بزرگ ایران و سپس خارج از کشور برپا کنیم.  

وی اضافه کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان اجرای برنامه مذکور مهیا نشد لذا بعد از 2 سال دومین دوره آن را باردیگر در سطح استانی به منظور معرفی مجدد توانمندی های استان برگزار می کنیم و در سنوات آینده اقدام به اجرای مراحل بعدی خواهیم کرد.  

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان امیدآفرینی و جذب سرمایه گذار را از اهداف برپایی این دوره از نمایشگاه خواند و گفت: در این دوره نمایشگاه 78 تولیدکننده برتر در قالب 120 غرفه توانمندی های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.  

خسروی با اشاره به اینکه تعدادی از تولیدکنندگان برتر تولیدات خود را در چند غرفه نمایش می دهند، یادآور شد: استقبال زیادی از سوی تولیدکنندگان برای شرکت در این نمایشگاه شد ولی به دلیل کوچک بودن مکان آن شرایط حضور بیشتر از این تعداد فراهم نبود.  

وی اظهار داشت: 10 شرکت دانش بنیان هم در چهار غرفه این نمایشگاه حضور دارند که در راستای حمایت از آنها و حرکت در راستای شعار سال به طور رایگان این تعداد غرفه در اختیار این شرکت ها قرار گرفته است.  

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بخش های مختلف غذایی، شیمیایی و سلولزی ودارو بهداشتی در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: از شرکت های تجاری و اعضای اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق هم برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها