کد خبر: ۱۳۷۱۲۷۳

خرید درب اتوماتیک شیشه ای از چند جنبه مقرون به صرفه می باشد ، درب های برقی شیشه ای معمولا در امکن پرتردد نصب می شوند ، که با هر بار باز و بسته شدن درب توسط کاربر ، انرژی زیادی به هدر می رود در صورتی که باز و بسته شدن درب به صورت اتومات مانع از هدر رفت انرژی می شود و این موضوع در طولانی مدت هزینه های نصب درب اتومات را جبران می کند.درب های برقی شیشه ای نمای زیبایی دارند و این مزیت برای ساختمان های لوکس و تجاری بسیار اثر بخش است چرا که با جذب مشتری بیشتر می تواند هزینه های نصب درب اتوماتیک را جبران کند.

یکی دیگر از مزیت های نصب درب اتومات شیشه ای ، تسهیل در رفت و آمد می باشد. این موضوع به خصوص در اماکن پرتردد همچون بانک و بیمارستان ، بسیار کاربردی می باشد چرا که با باز شدن درب تعداد نفرات زیادی می توانند وارد و یا خارج شوند و این مساله می تواند به کاهش ترافیک کمک شاایانی کند .

درب های اتوماتیک از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند ، با فعال کردن قفل ایمنی در آنها به هیچ عنوان کسی نمی تواند وارد محوطه شوند و از آنجایی که در ساخت درب های اتومات از شیشه سکوریت استفاده شده است ، به راحتی امکان شکسته شدن آنها وجود ندارد. افزایش ایمنی به خصوص در ادارات بسیار حائز اهمیت می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و متناسب با کارایی و عرض ورودی ساختمان می توان از یکی از مدلها استفاده کرد.

آیا خرید درب اتوماتیک شیشه ای مقرون به صرفه است؟

 

کاربرد شیشه سکوریت در طراحی دکوراسیون داخلی

استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای یکی از کاربردهای شیشه سکوریت می باشد که امروزه بسیار فراگیر شده است .شیشه های سکوریت ، شیشه های مقاومی هستند که در برابر ضربات بسیار مستحکم می باشند و به همین دلیل به شیشه های نشکن شهرت یافته اند. از شیشه های سکوریت می توان به عنوان دیوار نیز استفاده کرد ، ساخت دیوار های آجری ، هزینه ی بالایی را می طلبد به همین دلیل امروزه برای بخش بندی محیط های اداری و یا حتی منازل از دیوارهای شیشه ای استفاده می کنند.

پارتیشن شیشه ای اداری از اتاق های شیشه ای تشکیل شده است ، این نوع پارتیشن بندی دارای چند مزیت می باشد. هر کارمند می تواند دارای یک فضای اختصاصی جهت انجام کارهایش داشته باشد. کارفرما می تواند به راحتی بر روی کارمندان نظارت داشته باشد. استفاده از دیوارهای شیشه سکوریت مقرون به صرفه تر از دیوارهای آجری می باشد.قابلیت جابه جایی دارند و در صورت تغییر دکوراسیون به راحتی این کار انجام می شود.

آیا خرید درب اتوماتیک شیشه ای مقرون به صرفه است؟

نرده های شیشه ای ، حفاظی محکم در عین زیبایی

یکی دیگر از کاربردهای شیشه سکوریت در ساختمان ها ، نرده شیشه ای می باشد. استفاده از حفاظ های شیشه ای در گذشته خیلی مرسوم نبوده ، چرا که افراد از شیشه ای بودن این حفاظ ها و شکسته شدن شان ترس داشتند . اما با گذشت زمان و پی بردن به مقاومت شیشه های سکوریت ، به مرور استفاده از نرده های شیشه ای رواج پیدا کرد . حفاظ های شیشه ای در اماکنی که در ازتفاع هستند و نیاز به امنیت دارند ، نظیر باکن ، تراس ، راه پله و روف گاردن ها نصب می شوند و در انواع مختلفی وجود دارند . نرده های شیشه ای دارای چند مزیت می باشند به همین دلیل رواج بیشتری پیدا کرده اند

  • ماندگاری بالایی دارند
  • شفاف هستند و می توان به خوبی نظاره گر مناظر بیرون بود
  • مقاومت بالایی دارند
  • به راحتی تمیز می شوند
  • نمای زیبایی به ساختمان می دهند
  • نور طبیعی به راحتی به داخل ساختمان وارد می شود
  • از وروز گرد وغبار و برگ درختان به داخل جلوگیری می کند
  • سهولت در نصب

آیا خرید درب اتوماتیک شیشه ای مقرون به صرفه است؟

 

نتیجه گیری

در مطالب بالا در رابطه با محصولات شیشه ای صحبت شد که کاربرد فراوانی را در صنعت ساختمان سازی دارند و هر وزه استفاده از آنها رواج بیشتری پیدا می کند. از آن جاییکه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی به سمت مدرنیزه شدن می رود اغلب کاربران نیز سازه هایی را می پسندند که علاوه بر ایمنی از زیبایی نیز برخوردار باشند. شیشه سکوریت متریالی نوین در ساختمان سازی می باشد که با هر نوع سلیقه ای سازگار می باشد.

با توجه به توضیحات بالا به کابرد و اهمیت شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی پی بردیم. اما باید این مساله را خاطر نشان کنیم که استفاده از سازه های شیشه سکوریت زمانی ایمن خواهد بود که شیشه ها به خصوص اگر به عنوان حفاظ در ارتفاع های بلند به کار برده می شوند از ضخامت وایمنی کافی و مطلوب برخوردار باشند و یا اگر به عنوان نرده شیشه ای در راه پله و یا تراس استفاده می شوند باید از نصب صحیح و اصولی برخوردار باشد ، تا کاربر با آسودگی خاطر از این سازه های ی شیشه ای بهره مند شود.لذا ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که شرکتی را برای اینکار انتخاب کنید که تخصص کافی را در این حوزه ی کاری داشته باشد و با رعایت تمامی اصول و قواعد یک محصول ایمن را به کابر تحویل دهد.

شرکت درتیس یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده در زمینه ی انواع محصولات شیشه ای ، از جمله درب اتوماتیک شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای ، نرده شیشه ای ، حمام شیشه ای و ... می باشد .این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب توانسته است تمامی پروژه های خود را به نحو احسنت اجرا کند و بدین ترتیب اعتماد تمامی کارفرمایان را به خوبی جلب نماید.با اینکه تمامی قطعات استفاده شده در ساخت محصولات شرکت اورجینال می باشد ولی با این حال گروه صنعتی درتیس برای آسودگی خاطر شما محصولات خود را ضمانت کرده و با راه اندازی پشتیبانی 24 ساعته ، در صورت بروز هرگونه مشکل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره ی رایگان با همکاران ما در قسمت فروش در ارتباط باشید همچنین جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر به وبسایت ما به آدرس  doortis.ir مراجعه نمایید.راه های ارتباطی با ما

34 30 11 44 021

562 572 1 0912

منبع : doortis.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها