مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برای ایجاد و استقرار واحدهای تولیدی صنعت ساختمان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان رایزنی کرد.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۱۳

علیرضا راشکی در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: در این خصوص نشست مشترکی ما بین این شرکت و بنیاد مسکن استان برگزار و پیشنهاد داده شد تا بنیاد مسکن با استفاده از ظرفیت خود، برای ایجاد کارگاه های تولیدی صنعت ساختمان در شمال، مرکز و جنوب استان مشارکت و در زنجیره ارزش این رسته صنعتی نقش آفرینی کند.

 

وی افزود: در این خصوص شرکت شهرک های صنعتی نیز برای مطالعه و  ارایه فرصت های سرمایه گذاری به بنیاد مسکن استان اعلام آمادگی کرد.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علاوه بر این مقرر شد در روستاها و مناطق مطالعاتی جدید التاسیس بنیاد مسکن استان مناطق و لکه های صنعتی را در قالب طرح های هادی روستایی پیش بینی کند.

 

راشکی تاکید کرد: رعایت حریم شهرک ها و نواحی صنعتی و فاصله قانونی در طراحی روستاها و طرح های هادی از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی اذعان داشت: به سبب اینکه شاهد اسکان غیر رسمی سکونت در اطراف شهرک ها هستیم این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: طرح اسکان کارگران از دیگر مواردی است که در شرح وظایف بنیاد مسکن قرار گرفته است و لذا قرار شد شرکت شهرک های صنعتی استان برای مکان یابی این طرح، در فاصله مشخصی از شهرک ها و نواحی صنعتی مطالعه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها