نشاط و سرگرمی در جدول پخش برنامه‌های شبکه‌های سیما پر رنگ شد

۵۹۰۰ساعت تماشایی در تابستان

امام‌ جمعه ساوه گفت: در ایام تابستان متولیان فرهنگی وظیفه دارند در راستای تربیت آینده سازان این مرز و بوم برای اوقاغت فراغت سالم برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۰۷

 ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین :حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه اسلامی شایعه‌ناپذیری است با وجود اینکه امروز جامعه به دلیل فضای مجازی درگیر حاشیه شده اما جهاد و روحیه تبیین و انجام فرایض دینی می‌تواند سپر محکمی برای حفظ جامعه اسلامی باشد.

وی افزود: جامعه مؤمن باید بر فضای مجازی مسلط شود و زمینه‌ساز این تسلط و اشراف، فرهنگ عمومی و جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: ظاهربینی، زودباوری، ساده‌انگاری و شتاب‌زدگی و تعجیل در قضاوت زمینه‌های خطرناکی است که جامعه را در برابر مخاطرات اخلاقی و امنیتی قرار می‌دهد و فرد مؤمن را گرفتار مصیبت می‌کند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و کار آمدی یا ناکارآمدی آن تأثیر بسیاری بر سلامت یا فساد دستگاه‌های دیگر کشور دارد و به جرأت می‌توان گفت قوه قضائیه تاوان کم کاری‌های دیگران را می‌دهد.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اصلاح ساختار آموزشی در مدارس گفت: اگر نظام آموزشی، محتوای اسلامی برای تربیت و ارشاد درست شود و تربیت بدنی ما در کنار ورزش جسمی، ورزش روحی نیز داشته باشد بنابراین کار قوه قضائیه بسیار آسان‌تر و رسیدگی به پرونده‌ها سریع‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

حجت الاسلام جعفر رحیمی عنوان کرد: ششم تیر سال ۱۳۶۰ یادآور یکی از حوادث تلخ تاریخ انقلاب و در عین حال سندی برای حقانیت انقلاب و نظام اسلامی است زیرا در این روز تروریست‏‌های وابسته به استکبار جهانی در روند ترور چهره‏‌های اصلی انقلاب، حضرت آیت‏‌الله خامنه‏‌ای (مدظله‌العالی) را که در آن زمان امام جمعه تهران و نماینده حضرت امام در شورای عالی دفاع و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بودند، هدف اقدام تروریستی قرار دادند که به رغم جراحات شدید، تقدیر الهی این بود که انقلاب اسلامی اوج خودش را با ایشان تجربه کند.

وی افزود: ویژگی‌های منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب در طول ۴۰ ساله حیات با برکت ایشان پس از جانبازی در راه انقلاب اسلامی، گویای این واقعیت است که خداوند متعال چنین شخصیتی را به‏ عنوان ذخیره ماندگار برای اسلام و انقلاب گذاشت.

امام جمعه ساوه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات تصریح کرد: اگر جامعه از نظر اخلاقی نمی‌تواند پیشرفت کند علتش این است که واعظ کم داریم یا مردم پای موعظه ننشسته‌اند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان عنوان کرد: متولیان فرهنگی وظیفه دارند در راستای تربیت آینده سازان این مرزبوم تلاش و برنامه ریزی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها