رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

کشف ۵۰ فقره موبایل قاپی در تهران

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای محله مجیدیه حین سرقت خبر داد و گفت از سارقان سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۳۷۰۹۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ اردشیر نادری در این باره گفت: عملیات کلانتری ۱۹۰ مجیدیه حین گشت زنی در محله مجیدیه به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی دو ترک که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان در کنار خیابان بودند مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران متهمان را زیر نظر می گیرند و مشاهده می کنند که راکب موتورسیکلت پیاده و اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از عابران در پیاده رو کرده و با سرعت متواری شدند افزود: سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم پلیسی و تعقیب و گریز سارقان و اجرای طرح مهار موتورسیکلت متوقف و متهمان زمین گیر و دستگیر شدند.

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد:در بررسی اولیه از متهمان سه دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی که یکی را لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف و متهمان ۳۶ و ۳۸ ساله که دارای سوابق کیفری و تحمل حبس در زندان بودند در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد موجود به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی معترف که مال باختگان شناسایی شدند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها