مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام‌ :

استان ایلام ظرفیت های زیادی برای تولید آثار فاخر سینمایی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام‌ گفت: استان ایلام ظرفیت ها و توانمندی های زیادی برای تولید آثار فاخر سینمایی دارد
کد خبر: ۱۳۷۰۸۰۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ علی هوشمند در آیینی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور و و اصحاب رسانه و هنرمندان  استان  افزود: دولت سیزدهم مبنا و محور خود را  ارتباط گسترده با مردم و قرار گرفتن در میان مردم قرار داده است و سازمان سینمایی نیز با تاسی از حرکت مردمی دولت، با برگزاری سفرهای استانی در راستای پیگیری مسائل گام بر می دارد.

وی ادامه داد:  توجه به مراکز محروم و کمتر برخوردار  در صدر توجه فعالیت های سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور قرار دارد.

مدیرکل ارشاد استان ایلام اضافه کرد:به برکت نظام  و انقلاب اسلامی امروز توجه ویژه ای به مناطق محروم و قشر مستضعف که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند می شود و  این نگاه در نیز در صدر توجه دولت سیزدهم قرار دارد.
 
وی در ادامه به لزوم توجه به زیرساخت های حوزه سینما در استان ایلام اشاره کرد و گفت: مجموعه سینما فرهنگ و برج هنر و سایر زیرساخت های سینمایی استان امروز مورد بازدید رئیس سازمان سینمایی کشور و هئیت همراه قرار گرفت و امید است به برکت این حضور، شاهد تحولات  خوبی در خصوص توجه به حوزه سینما در استان ایلام  باشیم.
 
رییس سازمان سینمایی کشور   نیز دراین آیین گفت:  استان ایلام قدمگاه شهیدان و مجاهدان و دلاورمردان بزرگی است، مردمان این دیار جانانه در مقابل رژیم بعث ایستادگی و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
 
محمد خزاعی افزود: در جریان سفر به استان ها معیار ما بر اساس زیرساخت ها و رتبه بندی انجام می شود و در این خصوص وظیفه خود می دانیم گام های اساسی در استان های کم برخوردار برداشته شود و در اولویت قرار بگیرند.

وی افزود: سفرهای استانی با هدف شناخت دقیق از ظرفیت ها، کمبودها و شنیدن دغدغه فعالان سینمای شهرستان ها و همچنین رصد جریان سینمایی استان ها است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها