معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت،

بهره برداری از خط تولید تلویزیون هوشمند در ساوجبلاغ

خط تولید تلویزیون در هلدینگ صنایع مادیران امروز با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در ساوجبلاغ با ظرفیت ۵۰۰ هزار دستگاه در سال افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۷۰۵۸۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

محمد مهدی برادران گفت: مجموعه هلدینگ مادیران با بهرمندی از سهامداران متعهد کلان خصوصی و عمومی در شرایط کنونی به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ کشور مدیریت مناسبی بر قیمت کالا‌های تولید شده داشته است و ارتباط موثری با مردم در جهت ارتقای تولید داخلی برقرار کرده است.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: با افتتاح این خط تولید تلویزیون که با بیش از ۷میلیون دلار در مسافت ۲هزارمتر مربع سرمایه گذاری شده است ۵۰۰ هزار دستگاه در سال در هر شیفت کاری تولید می شود که رشد ۴۰ درصدی تولید تلویزیون را شامل شده و با این افتتاح نیاز کشور به تلویزیون تولید داخل برطرف می‌شود.

معاون وزیر صمت با اشاره به طرح مقابله با قاچاق کالا گفت: امروز مجموعه‌های توانمندی در تولید لوازم خانگی در کشور داریم که قابلیت افزایش تولید و تامین بازار داخلی با سلیقه‌های مختلف را دارند و حتی می‌توانند محصولات خود را صادر نمایند.

گفتنی است با بهره‌برداری از این خط تلویزیون هوشمند در مادیران شهرستان ساوجبلاغ ۱۲۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم در هر شیفت کاری مشغول به کار شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها