اسنوا که این روزها سیستم عامل جدید خود را با تکیه بر هوش مصنوعی آن معرفی می کند، تغییرات بسیار زیادی را در آن طراحی کرده است که بسیاری از آن ها همچنان در سایه هستند اما می توان گفت نه فقط از نظر نرم افزاری بلکه در ابعاد بسیاری، هوشمند‌تر ظاهر شده است.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۱۰

تلویزیون جدید اسنوا یک «مغز واقعا متفکر» دارد

در حقیقت با توجه به آنچه این شرکت اعلام کرده است، ما فقط با یک تلویزیون دیگر روبرو نیستیم بلکه یک سطح جدید از محصولات را پیش روی خود داریم و به نوعی می توان آن را به نوعی اولین پرچمدار واقعی اسنوا در تلویزیون‌هایش معرفی کرد.

از زبان طراحی جدید کنترل‌های آن در ترکیب استیل و لاستیک که در رقابت IF 2022 در بین منتخبان قرار داشته تا سیستم عامل جدید با ویژگی‌هایی نظیر درک و پردازش زبان فارسی که قطعا مهندسی سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری را شامل شده است.

در هر دو بخش، تغییرات بسیار واضحی قابل دیدن است و قابل مقایسه با محصولات فعلی سایر تولیدکنندگان در بازار نیست.

مدیر تیم توسعه سیستم عامل اسنوا می گویند: مسیر ما در استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی موضوعی منحصر به فرد در جهان نیست اما باید گفت بازیگران بزرگی مانند آمازون و گوگل در آن حضور دارند که پلتفرم‌های قدرتمند و با گسترده استفاده بالایی در اختیار دارند. در ایران نیز پروژه‌های خوبی انجام شده اما این اولین بار است که شرکتی که خود تولیدکننده سخت افزار در ایران است در این موضوع فعالیت جدی را دنبال کرده است و هماهنگی سخت افزار و نرم افزار چالش‌های بسیار داشته که به دلیل زیرساخت های قبلی این شرکت، قابل عبور بوده است. 

وی می گویند: ما افق بسیار بلندی را تصور کرده ایم و در حال حاضر نیز هوش مصنوعی بکار رفته در سیستم جدید، پیشرفته و متفاوت است. اما قرار نیست ما در این نقطه محدود شویم و در حال همکاری نزدیک با آزمایشگاه IoT و مرکز طراحی هستیم تا این تعامل را ساده‌تر، سریع‌تر و عمیق‌تر کنیم.

بنابراین اسنوا نشان داده که دیگر آنچه برایش بیشتر اهمیت دارد، «تجربه کاربری» است و با همین خط نیز از بسیار از محدوده‌های قبلی خود با عنوان تولیدکننده لوازم خانگی در حال خروج است و به دنبال تعاملی عمیق‌تر با مشتریانش است تا بخشی از «زندگی» آن‌ها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها