سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

کلاهبرداری با ارائه رسید تقلبی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

کلاهبردار حرفه ای شهرک پردیس دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار فقره کلاهبرداری توسط کارآگاهان در پرونده کشف شده است و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کردند.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی‌ ولی‌پور گودرزی روز سه شنبه در رابطه با پرونده گسترده کلاهبرداری اظهار داشت: در پی کلاهبرداری های متعدد در فاز ۱۱ شهرک پردیس موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم (معاونت مبارزه جعل و کلاهبرداری) پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهم از سال ۱۳۹۴ با تاسیس چند دفتر در مناطق شمال تهران اقدام به خرید و فروش واحدهای آپارتمان در پردیس به ۲ هزار خریدار کرده اما آپارتمانی تحویل خریداران نداده است.

این مقام پلیس ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با رصد اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در شمال تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای لازم قضائی راهی محل موردنظر شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش واحد های آپارتمان به شهروندان در فاز ۱۱ پردیس اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولی پورگودرزی گفت: همچنین اکثر مال باختگان پرونده با مراجعه به اداره چهاردهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند و از وی شکایت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهم برای کشف جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها