استاندار ایلام گفت: از ظرفیت حساب ۱۰۰ امام (ره) در ساخت مسکن محرومان استفاده می شود
کد خبر: ۱۳۶۹۹۳۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛   حسن بهرام‌نیا  در نخستین نشست تشکیل هیات امنای حساب ۱۰۰ امام (ره ) استان ضمن اهدای سلام و صلوات بر روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: نگاه بلند امام خمینی (ره) در راه اندازی حساب ۱۰۰ امام، جهاد سازندگی، کمیته امداد و ... سایر نهادهای انقلابی همه جانبه و حمایتی بود و این نهادها همگی مولود انقلاب هستند.
 
وی افزود: عملکرد این نهادها از اوایل انقلاب تاکنون  بسیار رضایت بخش بوده و تا کنون به مردم خدمات زیادی ارائه کرده‌اند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که کمیته امداد ارتقا پیدا کرده و امروز یک جامعه محروم را با رعایت شأن و منزلت و جایگاه آنان تحت پوشش قرار داده است، اضافه کرد: با این حال رسالت حساب ۱۰۰ امام ( ره ) آنچنان معرفی نگردیده و از ظرفیت های آن استفاده نشده است.

وی  گفت: این حساب یک توانمندی بالقوه است که باید بالفعل شود چراکه با این ظرفیت می‌توان در ساخت مسکن محرومان بهترین عملکرد را داشته باشیم و معرفی رسالت و هدف حساب ۱۰۰ امام (ره) از طریق  تربیون داران، جامعه مخاطب و رسانه ها، فضای مجازی و  صدا و سیما بسیار ضرورت دارد‌.

بهرام نیا با اشاره به اینکه افرادی که بعنوان هیات امنا در حساب ۱۰۰ امام ( ره ) معرفی می شوند مورد اعتماد و مورد وثوق مردم هستند، اضافه کرد: به واسطه این اعتماد می توان کمک های بیشتری برای ساخت مسکن محرومان جذب کنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به محرومیت استان گفت: ۴۰ میلیون آورده برای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن زیاد است و باید تعدیل شود و تلاش می شود برای ساخت مسکن محرومان از ظرفیت خیرین، محل  مسولیت های اجتماعی و کمیته امداد و دیگر نهادها استفاده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها