رئیس اداره صنایع غیر فلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

رشد ۸۹ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان

رئیس اداره صنایع غیر فلزی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد ۸۹ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۹۸۷۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، حمیدرضا قدس با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ، ۲۷۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۱۳۹۹ ، ۸۹ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت، واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال بیش از ۴۸۰۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ ، ۳۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره صنایع غیر فلزی اداره کل صمت استان سمنان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی صدور پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان افزو : در سال گذشته ۲۶۹۷ مجوز صنعتی در استان صادر شده است که ۲۷۶ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۲۴۲۱ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

حمیدرضا قدس اضافه کرد: برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۲۷۶ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۴۶ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها