اعزام ۵۱۹دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی(ره)
سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل لرستان خبر داد:

اعزام ۵۱۹دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی(ره)

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان

تکمیل جاده توریستی سپیدشت دورود در هفته دولت

خرم آباد-جام جم آنلاین- احداث راه ارتباطی بخش سپیدشت و شهرستان دورود که یکی از خواسته‌ها و مطالبات بحق مردم تاکنون بوده است در هفته دولت سال‌جاری تکمیل می‌شود
کد خبر: ۱۳۶۹۵۹۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: احداث راه ارتباطی بخش سپیدشت و شهرستان دورود که یکی از خواسته‌ها و مطالبات بحق مردم تاکنون بوده است در هفته دولت سال‌جاری به همت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای تا هفته دولت تکمیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مسیر در حال تکمیل که قرار است هفته دولت سال‌جاری به بهره برداری رسد ۱۲۰ کیلومتر از مسیر فعلی سپیدشت به دورود را می‌کاهد.
 
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: این مسیر  در کنار آبشار بیشه؛ آبشار آبگرم و دره نگار احداث شده که ترافیک سنگین در تصویر سیل گردشگران و توریست جهت بازدید از مناطق مستعد گردشگری را در یک جاده خاکی نشان می‌دهد.
شیروانی در پایان عنوان کرد :کم و کاستی‌های موجود در زیر ساخت‌ها باعث می‌شود وظایف و تعهد ما نسبت به مردم سنگین تر شده که باتوکل به ایزد منان امیدواریم بتوانیم با همت و همراهی مردم شاهد رفع موانع و مشکلات استان باشیم
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها