استاندار چهار محال و بختیاری در جلسه شورای اداری مطرح کرد

سفر رئیس جمهور به شهرکرد بام ایران در روز پنجشنبه 19 خرداد

استاندار چهار محال و بختیاری از قطعیت سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در روز پنچشنبه 19 خرداد خبر داد و تمامی مدیران را به بهره برداری بیشتر از این فرصت بدست آمده توصیه نمود.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۱۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهارل محال و بختیاری؛ صبح امروز و با حضور حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال،مهران مرادی مدیر کل حوزه استاندار،علی شهریار پور فردانبه رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعداد کثیری از مدیران ارشد دولتی،قضائی،سیاسی،امنیتی و نظامی جلسه شورای اداری استان همزمان با کلاس معارف روزهای چهارشنبه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در محل سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در ابتداء این مراسم چند تن از مدیران استان به ارائه گزارش و عملکرد پرداخته و مشکلات دستگاه های ذیربط را عنوان نموده.

انتظار می رود همه مدیران و مسئولان دستگاه های دولتی از این فرصت نهایت استفاده و بهره برداری را نموده

در ادامه حضرت آیت الله محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به سفر سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: انتظار می رود همه مدیران و مسئولان دستگاه های دولتی از این فرصت نهایت استفاده و بهره برداری را نموده چون در استان چهار محال و بختیاری مشکلات و محرومیت بسیار زیاد و چشمگیر است.

آیت الله نکونام تصریح کرد: باید تلاش شود تاز همه ظرفیت ها جهت رشد و شکوفائی استان چهار محال استفاده شود و این همت،پشتکار و پیگیری مسئولان و مدیران را می طلبد.

سفر رئیس جمهر در روز پنچشنبه 19 خرداد به شهرکرد بام ایران

سپس غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال و بختیاری به سفر روزپنچشنبه ریاست جمهوری و تعدادی از اعضاء هیئت دولت اشاره کرد و افزود: انشاء الله و به لطف خدا فردا پنچشنبه سفر ریاست جمهوری و اعضاء هیئت دولت به استان چهار محال قطعی است و همه مدیران باید آماده باش و پای کار باشند.

به لطف خدا این سفر فردا انجام خواهد شد و از همه مدیران و مسئولان دولتی انتظار هست همسو و هماهنگ با دولت کریمه باشند

حیدری سودجانی به سفر منتفی شده ریاست جمهوری در چند هفته اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: به لطف خدا این سفر فردا انجام خواهد شد و از همه مدیران و مسئولان دولتی انتظار هست همسو و هماهنگ با برنامه های دولت کریمه همراه و هماهنگ باشند.

چند نفر از وزراء رئیس جمهور را در این سفر همراهی نموده و به شهرستانهای ده گانه استان اعزام خواهند شد

استاندار در ادامه تاکید کرد چند نفر از وزراء رئیس جمهور را در این سفر همراهی نموده و به شهرستانهای ده گانه استان بعنوان نماینده تام الاختیار سفر نموده که مدیران مربوطه همراه این وزراء هستند.

برنامه استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت خیلی مختصر و مفید برگزار خواهد شد

حیدری سودجانی در خاتمه به برنامه های یکروزه هیئت دولت اشاره و خاطر نشان ساخت در این سفر با توجه به مشکلات کرونائی خیلی تلاش شده برنامه های استقبال و دیدار مردمی مفید و مختصر برگزار شده و نهایت استفاده از این سفر  بعمل آید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها