استاندار چهار محال و بختیاری در جلسه شورای اداری مطرح کرد

سفر رئیس جمهور به شهرکرد بام ایران در روز پنجشنبه 19 خرداد

سفر ریاست جمهوری با توجه به مشغله کاری دولت در پایان هفته لغو و به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۸۶۲

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛مهران مرادی مدیر کل حوزه استاندار ی و مشاور عالی استاندار ساعتی پیش در گفتگو با جام جم خبر از لغو سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به شهرکرد مرکز استان چهار محال خبر داد.

مشغله کاری دولت و سفر مقامات بلند پایه کشورهای همسایه دلیل لغو سفر

مرادی گفت: به علت مشغله کاری دولت در هفته جاری و همچنین سفر مقامات بلند پایه کشورهای همسایه این سفر لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سفر رئیس جمهوری در آینده ای نزدیک به زمانی دیگر موکول شد

وی خاطر نشان ساخت انشاء الله این سفر در آینده ای نزدیک و در زمان مقتضی انجام خواهد شد که از طریق مراجع رسمی و روابط عمومی استانداری اطلاع رسانی خواهد شد.

آمادگی تمام مدیران ،دستگاه های اجرائی و مردم نجیب و قدر شناس برای استقبال از هیئت دولت

مرادی در خاتمه تاکید کرد همه دستگاه خای اجرائی و تمام مدیران ارشد دولتی و غیر دولتی و همچنین مردم نجیب و شریف استان چهار محال و بختیاری خود را برای استقبال گرم و پذیرائی از رئیس جمهور منتخب و مردمی ایران آماده نموده اند.

شایان ذکر است قرار بود صبح فردا جمعه 23 اردیبهشت ریاست جمهوری و تعدادی از اعضاء هیئت دولت به استان چهار محال و بختیاری سفر نموده و حتی تمامی عوامل تشریفات و مسئولان نهاد ریاست جمهوری در استان،استانداری و دیگر دستگاه های اجرائی مستقر شده که این امر میسور نشد و سفر هیئت دولت به زمانی دیگر موکول شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها