لزوم بازنگری در طرح جامع پسماند شهری
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

لزوم بازنگری در طرح جامع پسماند شهری

معاون عمرانی استانداری لرستان:

سد حوضیان الیگودرز ظرفیتی ارزشمند است

خرم‌آباد –جام جم آنلاین- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سد حوضیان الیگودرز یکی از دستاوردهای مهم و ظرفیت‌های ارزشمند است که باید بدرستی از آن استفاده کرد
خرم‌آباد –جام جم آنلاین- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: سد حوضیان الیگودرز یکی از دستاوردهای مهم و ظرفیت‌های ارزشمند است که باید بدرستی از آن استفاده کرد
کد خبر: ۱۳۶۹۲۸۲
به گزارش جام جم آنلاین احمدرضا دالوند در مراسم معارفه فرماندار جدید الیگودرز با اشاره به خدمات دولت افزود: اقدامات دولت سیزدهم بر کسی پوشیده نیست که نمونه بارز آن عبور از بحران‌ بیماری کرونا بود
وی با اشاره به سفر رییس جمهور به لرستان بیان کرد: در مقایسه با سفرهای گذشته روسای جمهور به لرستان سفر دکتر رییسی به این استان بسیار پرخیر و برکت وکم نظیر   بود.
دالوند اظهار داشت: در این سفر پروژه های متعددی مصوب شد و نکته مهم این سفر  عمل به وعده ها بود، به طوریکه‌ تمامی موضوعاتی که در سال ۱۴۰۰ تکلیف شده عملیاتی و بسیاری از پروژه های نیمه تمام استان فعال شدند.
وی به جراحی بزرگ اقتصادی در ابتدای دولت اشاره کرد و افزود: ابتدای هر کاری مشکلاتی وجود دارد، اما به یقین حرکت بزرگی است و آینده خوبی برای مردم رقم خواهد خورد و نمونه بارز حرکت به سوی عدالت محوری است.
وی افزود: شهرستان الیگودرز از جمله شهرستانهای بزرگ است و در حوزه روستایی جای کار بسیاری دارد که باید مد نظر فرماندار قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار به محرومیت های لرستان اشاره نمود و گفت: بخش عمده این محرومیت‌ها در نتیجه سو مدیریت دولت های گذشته و البته قصور ما در کسوت مطالبه گر به لرستان تحمیل شد.
وی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: اگر در گذشته سدهای لرستان اجرایی می شدند امروز این مشکلات را نداشتیم.
وی با اشاره به مشکلات کم آبی کشاورزان لرستان افزود: سد حوضیان الیگودرز  یکی از دستاوردهای مهم و ظرفیتهای ارزشمند است که باید بدرستی از آن استفاده کرد.  
وی افزود: ما در لرستان نیاز مند کار جهادی هستیم و همین طور در الیگودربا وجود نقاط محروم روستایی بیشتر باید کار کنیم.
دالوند با اشاره به اینکه‌ مدیران نباید بدنبال نام و جایگاه باشند، افزود: همه ما باید برای مردم کار کنیم و به صرف اینکه جایگاهی را اشغال کنیم و کاری انجام نگیرد، ارزشی نخواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها