همزمان با دهه کرامت و با حضور خادمین حرم رضوی از چند تن از اهداکنندگان پلاکت در انتقال خون یزد تقدیر و تشکر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۳۶۹۱۹۷

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین ، با هماهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد و در ششمین روز از دهه کرامت، خدّام حضرت امام رضا (ع) در بین اهداکنندگان خون حضور یافتند و با مدیحه سرایی در مدح امام هشتم ، توزیع تبرکی بین اهداکنندگان و کارکنان انتقال خون ضمن تبریک این ایام از ایثارگری و تلاش آنان برای نجات جان بیماران تشکر کردند.

در این مراسم مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به حياتي بودن سازمان انتقال خون در خصوص جايگاه انتقال خون استان در كشور، محصولات نوین انتقال خون و سلامت خون استان صحبت کرد.

نقی تقوائی در ادامه با تاکید بر داوطلبانه بودن اهدای خون در ایران گفت: اهداکنندگان سرمایه های انتقال خون هستند و مردم دارالعباده استقبال خوبی از اهدای خون دارند به نحوی متوسط اهدای خون در کشور به ازای هر هزار نفر 25 نفر است در حالی که در استان یزد 35 در هر هزار نفر است.

در این مراسم تعدادی از اهداکنندگان پلاکت آفرزیس که به صورت متناوب و مستمر پلاکت اهدا می کنند، توسط مدیر کل و خدّام حرم رضوی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه مراسم خدّام دربخش هاي مختلف این اداره کل مثل اهداكنندگان، فرآورده ، پخش خون ، آزمايشگاه و كنترل كيفي حضور یافتند و کارکنان این اداره کل از راه دور با بوسیدن پرچم متبرک حرم رضوی به آن امام همام تمسک جستند.

در پایان مراسم تعدادی از خادمین حرم رضوی با اهدای خون به صف بخشندگان حیات پیوستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها