یزد - مسئول شبکه جوانان رضوی یزد گفت : پانزدهمین اجتماع بزرگ زیرسایه خورشید در استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره زائران جان باخته حادثه قطار مسافری با حضور خدام رضوی در فضای باز آستان مقدس امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد برگزارمی شود.
کد خبر: ۱۳۶۹۴۴۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین از یزد ، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد ضمن اظهار تاسف درمورد حادثه جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از زائران امام رئوف درحادثه قطار مسافربری اظهارداشت: شنیدن خبر ناگوار از دست دادن تعدادی از زائران و دلدادگان حضرت ثامن الحجج درحادثه تلخ و تاسف بار قطار مشهد- یزد در دهه کرامت قلب بیش از هزار نفر از اعضای شبکه جوانان رضوی یزد را که ماه ها است جهت بزرگداشت دهه کرامت زمینه ساز زیارت از راه دورمردم امام رضائی دارالعباده در تلاش بودند را متالم و جریحه دار کرد.

وی افزود: بدینوسیله با قلبی آکنده از اندوه و فقدان آن عزیزان،ضمن ابرازهمدردی با بازماندگان و عرض تسلیت به عموم مردم استان یزد به اطلاع می رسانیم دراجتماع بزرگ زیرسایه خورشید که به فضل الهی مانند سنوات گذشته با حضوراجتماع ده ها هزارنفری مردم ولایت مداردارالعباده برگزارخواهد شد ضمن تعظیم به مقام  شامخ سمش الشموس علی ابن موسی الرضا یاد آن زائران سفر کرده نیز گرامی داشته خواهد شد.  

مهدوی نژاد تصریح کرد: کانون جوانان رضوی یزد ،خادمان آستان قدس رضوی و دبیر خانه جشنواره بزرگ زیرسایه خورشید استان از محضر ولی نعمتمان علو درجات را برای ان زائران سفر کرده  را خواستاریم  و همچنین صبر و تسلا ی بازماندگان وشفای علجل  مصدومان این حادثه را خواستاریم .

مسئول شبکه جوانان رضوی یزد گفت: همانند سالهای گذشته و همزمان با ایام پرخیر وبرکت دهه کرامت پانزدهمین اجتماع بزرگ زیرسایه خورشید با حضور مردم استان یزد و حضور خدام رضوی در آستان مقدس امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد برگزارمی شود.

برگزاری 420 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی و تبیینی

 وی افزود: تدوین و برگزاری بالغ بر 420 ویژه برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی و تبیینی از مهمترین اقدامات انجام شده درراستای برزگداشت دهه کرامت در استان است و از کل برنامه های تدوین شده  تاکنون 300 برنامه در سطح استان اجرا شده است .

مهدوی نژاد تصریح کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت تا شامگاه 20خردادماه در استان اجرا می شود دیدار باخانواده شهدا وعلما ، بازدید از مراکز بهزیستی، رسیدگی به  اطفال بی بضاعت ، اتش نشان، پاکبانان ، تکریم خادمان و مردم ، توجه به کودکان بیماری های خاص سرکشی به مراکز ترک اعتیاد  و.. ازمهمترین برنامه های است که در طول مدت حضورخدام رضوی در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: اجتماع بزرگ زیر سایه خورشید در استان پنج شنبه شب پیش از نماز مغرب و عشا با اقامه نماز توسط امام جمعه یزد و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی برگزارمی شود .

 مسئول شبکه جوانان رضوی یزد گفت: ویژه برنامه یادواره سردارسلیمانی به عنوان خادم  امام رضا (ع) و اجتماع بزرگ زینبی های سلیمانی با حضور یک مهمان ویژه  از مهمترین برنامه های این جشنواره در استان است .

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها