مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه و ارتقا خدمات و سرویس های شبکه ارتباطات سیار در استان همواره از برنامه های دارای اولویت مخابرات منطقه است گفت: تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای ژالانه در شهرستان سروآباد ارتقا یافت.
کد خبر: ۱۳۶۸۶۱۰

 کردستان-جام جم آنلاین- آزاد حکمت عصر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فراهم نمودن شرایط دسترسی آسان و ارائه خدمات به مشتریان در تمام نقاط شهری و روستایی استان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آنها در دستور کار منطقه قراردارد افزود: با همین هدف تکنولوژی سایت تلفن همراه در روستای ژالانه شهرستان سروآباد از2G به 3G  ارتقا یافت .

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح ساکنین این روستا و دو روستای همجوار دیگر(کماله،رودبر) از پوشش اینترنت همراه اول با کیفیت بالاتر برخوردار می شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: در این پروژه بیش از ده میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است که علاوه بر افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های مخابراتی، جلب اعتماد آنها را نبست به برند مخابرات به دنبال دارد.

وی بیان داشت: پس از اجرای اقدامات لازم و ارتقا تکنولوژی سایت مذکور ،شرایط افزایش سطح کیفی سرویس ها و خدمات مبتنی بر اینترنت همراه از جمله دسترسی سریع به اطلاعات و محتواهای موجود در فضای مجازی، ارسال پیام از طریق VOICE و دیتا با کیفیت بهترفراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: همکاران منطقه در هر مرحله از پروژه با کنترل و انجام درایو تست از ارتقا تکنولوژی سایت مورد نظر، افزایش سرعت و بهبود عملکرد آن اطمینان حاصل خواهند نمود.

حکمت بیان داشت: درحال حاضر تعداد29 سایت BTSدر شهرستان سروآباد نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها