سرپرست پلیس راه کشور اعلام کرد: در جاده هراز جنوب به شمال محدوده مشا، بایجان سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین و تردد خودرو‌ها در مسیر فیروزکوه نیز نیمه سنگین است.
کد خبر: ۱۳۶۸۵۳۶
به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه با اشاره به ترافیک سایر محور‌ها گفت: در آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- تهران در دو مسیر رفت و برگشت ترافیک روان در جریان است، اما با گذشتن ساعاتی از روز ترافیک در حال سنگین شدن است.

وی افزود: در محور کرج - چالوس حدفاصل ۲ راهی شهرستانک تا نسا، گچسر تا پیچ سرهنگ و محدوده سیاه بیشه، آزاد راه کرج - قزوین محدوده پل فردیس و حد فاصل مهر ویلا تا پلیس راه مهر شهر ترافیک سنگین است.

سرپرست پلیس راه کشور اظهار داشت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۴ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

محبی ادامه داد: سهم وسایط نقلیه سنگین ۱۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.‌ای مسئول خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، محدودیتی اجرا نخواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین در طی سفر به رانندگان توصیه کرد: هموطنان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله با خودروی جلویی در تعطیلات پیش رو سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها