وزیر نیرو با بیان جزئیات اعطای پاداش به مصرف‌کنندگان برق گفت: در مناطق گرمسیر مصرف‌کنندگان اگر هزار تا هزار و ۵۰۰ کیلووات صرفه‌جویی داشته باشند، امکان دریافت پاداش ۵۰۰ هزار تومانی هم خواهند داشت.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر محرابیان امروز در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصوبه خوبی برای پاداش صرفه‌جویی برای مصرف برق پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: اگر خانواده‌ها طبق الگو مصرف کنند و نسبت به گذشته کاهش مصرف داشته باشند، پاداش قابل توجهی دریافت خواهند کرد.

وزیر نیرو با بیان اینکه اگر مصرف‌کنندگان در مصرف برق صرفه‌ جویی کنند، می‌توانند ۵ برابر قیمت خرید انرژی پاداش دریافت کنند، افزود: مصرف‌کنندگان مناطق گرمسیر در ازای صرفه‌جویی می‌توانند پاداش‌های قابل توجهی دریافت کنند.

وی الگوی مصرف شهرهای معمولی را ۳۰۰ کیلووات دانست و گفت: اگر خانوارها ۱۰۰ کیلووات صرفه جویی داشته باشند، نه تنها می‌توانند۵۰ هزار تومان جایزه دریافت کنند، بلکه بستانکار هم خواهند شد.

محرابیان با تاکید بر تلاش وزارت نیرو برای کاهش خاموشی‌ ها نسبت به سال گذشته تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه برای اینکه خاموشی نداشته باشیم انجام شده است، ولی در مجموع این که خاموشی داشته باشیم یا نه بستگی به رفتار مردم در حوزه مصرف دارد.

وزیر نیرو افزود: صنعت برق در استان زنجان سابقه درخشانی دارد به طوری که خدمات قابل توجهی در حوزه تربیت نیرو داشته است.

وی به بازدید از نیروگاه در دست احداث در زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان اقداماتی برای توسعه نیروگاهی هم انجام داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها