بررسی بخشی از مطالبات شرکت‌های دانش بنیان که در گزارش 21 فروردین جام‌جم مطرح شده بود و حالا با تصویب قانون جدید در مجلس به رفع آنها امیدواریم

رفع 4 مانع دولتی با تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان

با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌ بنیان‌

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می شود

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی، توسط پارک فناوری پردیس از 21 الی 27 خرداد 1401 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۶۲

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف در پنج استان تهران، البرز، اصفهان، یزد و خراسان برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف برگزار می شود

در شش دوره برگزار شده تا کنون بیش از 900 شرکت حضور داشتند و بیش از 8 هزار و 200 جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از 140 هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و بیش از 4 هزار و 500 رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌شده ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از 650 نفر در شرکت‌ها بود.

از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای هفتمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام صدف، می‌توان به امکان ویژه‌‌سازی غرفه‌های آنلاین شرکت‌ها با بارگذاری تصاویر و ویدئوها، امکان گفتگوی آنلاین کارفرمایان با کارجویان به‌صورت تصویری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و... اشاره کرد.

در این دوره شرکت‌های پارک فناوری پردیس و دیگر شرکت های دانش‌بنیان می‌توانند از خدمات نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند.

کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاه‌ها تا 18 خردادماه از طریق سایت نمایشگاه کار به نشانی https://daneshkar.net/employer-job-fair/job_1401_1 اقدام نمایند.

گفتنی است همواره یکی از دغدغه‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است. از سوی دیگر، یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند می‌باشد.

یکی از روش‌های پُر کردن این خلأ که در بسیاری از کشورهای دنیا معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار و کارآموزی به‌منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها