معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران:

یزد ،الگوی کشت گلخانه ای برای کشاورزان کشور است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد دربازدید از تنها سد استان از به بهره برداری رسیدن این سد تا پایان سال خبر داد و گفت : این سد 96درصد پیشرفت کار داشته است .
کد خبر: ۱۳۶۸۴۰۳

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، در این بازدید که محمد مهد ی جوادیان زاده و  مشاور فنی و مدیر پروژه سدهرات نیز حضور داشتتند ، جلسه مشترکی با نمایندگان پیمانکار سد و مشاور طرح برگزار و مشکلات اجرایی و برنامه زمانبندی طرح مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طی برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد اظهارداشت: سد هرات در مجاورت روستای خوانسار از توابع شهرستان هرات و در مرز استان های فارس و یزد واقع شده است.

وی افزود: این سد که جزو پروژه های اولویت دار وزارت نیرو می باشد ازنوع خاکی با هسته رسی به طول تاج 505 متر، ارتفاع 55 متراز کف بستر رودخانه وبا حجم دریاچه 23 میلیون متر مکعب قابلیت تنظیم 12.9 میلیون متر مکعب در سال را دارد.

جوادیان زاده  تصریح کرد : سد هرات که تأمین‌کننده بخشی از آب شرب و صنعت منطقه می باشد و در جلوگیری از خسارات سیلاب، بهبود شبکه های آبیاری موجود و استفاده بهینه از منابع آب و خاک موثر می باشد در مجاورت روستای خوانسار از توابع شهرستان هرات و در مرز استان های فارس و یزد واقع شده است.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها