با حضور دادستان و فرماندار ایلام :

از خیرین و نیکوکاران ایلامی تجلیل شد

مدیرکل زندان های استان ایلام در مراسمی از خیرین و نیکوکارانی که در آزادسازی زندانیان، کمک به خانواده های زندانیان نیازمند و همکاری در پیشبرد اهداف زندانبانی اسلامی، مساعدت کرده اند، تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مجید احسانی در این آیین  گفت: طی دوسال گذشته ۴۰۰ زندانی محکوم مالی نیازمند از زندان آزاد شدند که خیرین در این امرخداپسندانه نقش پررنگی داشته اند.

وی افزود:  ۳۶۰ خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان است که با همت نیکوکاران و نهادهای حمایتی در سال گذشته بیش از ۳۰۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در بین آنان توزیع گردیده است.

دادستان ایلام نیز ضمن قدردانی از خیرین همیشه در صحنه و تقدیر از خدمات ارزشمند زندان های استان به زندانیان و خانواده های آنان، گفت: آدم بد وجود ندارد، شرایط و اتفاقات است که باعث می شود، فردی دچار خطا و اشتباه شود.

وی افزود: همه نهادهای حمایتی به کاهش آسیب ها و کمک به نیازمندان  توجه کنند و به خانواده های زندانیان بی سرپرست رسیدگی کنند.

بخشنده ادامه داد: همت خیرین ارزشمند و قابل تقدیر بوده و اجرمعنوی آنان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است. دادستان خواستار حمایت و توجه به اقشار آسیب پذیر شد و بر ریشه یابی مشکلات تاکید داشت.

 نادری فرماندار ایلام نیز از تلاش های خیرین همیشه در صحنه تقدیر کرد و برای مساعدت هرچه بیشتر در حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و بی سرپرست قول مساعد داد.

مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل جمعیت هلال احمر، مدیر شعب بانک ملی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و نمایندگی آستان قدس حرم رضوی نیز در این آیین  حضور داشتند و با اهدای لوح و هدایایی از خیرین و نیکوکاران تجلیل شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها