برای سفر به کشورهای اروپایی از اولین ملزومات، تهیه ویزای شینگن است (البته برای کشورهای عضو شینگن)، اما علاوه بر این، خرید بلیط هواپیما خارجی از اولین اقداماتی است که برای سفر باید انجام داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۸۵
 
با فلای تودی، ارزان به کشورهای اروپایی سفر کنید
 
 
اگر می‌خواهید تا جای ممکن هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.


چطور ارزان سفر کنیم؟


مقصد شما هر جای دنیا که باشد، می‌توانید به شیوه‌ای کاملا ارزان سفر کنید. از تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل، تا گشت و گذار و غذا را می‌توانید با کمترین هزینه تهیه کنید. اما چگونه؟

یکی از مهمترین منابع در دسترس که شما را برای سفری ارزان راهنمایی می‌کند، راهنمایی‌هایی است که می‌توانید در وبسایت‌های گردشگری و نظرات گردشگران مطالعه کنید. از جمله اقداماتی که در این راهنماها برای یک سفر ارزان پیشنهاد می‌شود، شناسایی وسایل حمل و نقل عمومی در مقصد موردنظر است. با توجه به اینکه هزینه جابجایی به وسیله وسایل نقلیه عمومی بسیار ارزانتر از تاکسی است، بهتر است با نصب اپلیکیشن یا تهیه نقشه تردد وسایل نقلیه، مسیر سفرهای داخلی خود را مشخص کنید. به علاوه کارت مترو و اتوبوس مربوط به مقصد را تهیه کنید تا نیازی به هزینه گزاف برای بلیط نباشد.

در مورد هزینه‌های خورد و خوراک، رایج‌ترین توصیه‌ها، توصیه به خریداری غذاهای خیابانی است. غذاهای معروف محلی که با کیفیت خوبی در محله‌های ارزان عرضه می‌شوند. برای این منظور هم لازم است محله‌های ارزان مقصد خود را شناسایی کنید. گاهی نیز بهتر است خودتان دست به کار آشپزی شوید. با بررسی هزینه مواد خوراکی، شاید تهیه غذا ارزانتر از خرید غذا دربیاید.

از دیگر هزینه‌های رایج در هر سفر، جاذبه‌های دیدنی است. پیش از هر سفر، جاذبه‌های دیدنی آن را چک کنید. اینکه بازدید از کدامیک هزینه دارد و کدامیک مجانی است. حتی گاهی برخی جاذبه‌ها ممکن است برایتان چندان جذابیت نداشته باشد، بنابراین نیازی به تهیه بلیط نیست.

اما از اصلی‌ترین هزینه‌های سفرهای خارجی، بلیط هواپیماست. برای خرید بلیط هواپیما خارجی با کمترین هزینه، بهتر است توصیه‌های زیر را در نظر داشته باشید.


چطور بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

 
با فلای تودی، ارزان به کشورهای اروپایی سفر کنید
 

یکی از روش‌های رایج برای خرید بلیط هواپیما خارجی با ارزانترین قیمت، خرید در زمان آف سیزن است؛ فصل‌هایی که سفر به مقصد موردنظر شما کمتر انجام می‌شود، بنابراین بلیط‌ها ارزانتر از فصل‌های پرگردشگر هستند.

اما به طور عادی اگر بخواهید قیمت‌ها را مقایسه کنید و بلیط ارزانتری را پیدا کنید، یک پلتفرم فروش بلیط که امکان مقایسه قیمت‌ها و معرفی ارزانترین گزینه‌ها را داشته باشد، می‌تواند بهترین راه‌حل برای شما باشد.

فلای تودی با سال‌ها تجربه در فروش بلیط هواپیما خارجی و دسترسی به بیش از 900 ایرلاین در سرتاسر جهان، ارزانترین بلیط هواپیما خارجی را ارائه می‌دهد. خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای تودی نه تنها خیال شما را از خرید ارزان راحت می‌کند، بلکه با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت‌ها، شما را در انتخاب درست کمک می‌کند.

اگر در قسمت خرید بلیط هواپیما در فلای تودی، تاریخ سفر خود را مشخص کنید، در قسمت تقویم قیمتی می‌توانید قیمت بلیط در حوالی تاریخ موردنظرتان را ببینید و مقایسه کنید. این برای کسانی که اصراری به سفر در تاریخ مشخصی ندارند، بسیار خوب است تا در تاریخی که ارزانترین بلیط عرضه می‌شود، سفر کنند.

علاوه بر این، در برخی زمان‌ها یا مناسبت‌ها، تخفیف‌هایی توسط شرکت‌های هواپیمایی ارائه می‌شود که قیمت بلیط هواپیما خارجی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

یکی از پروژه‌هایی که به سفر ارزان به کشورهای اروپایی کمک کرده است، پروژه هواپیمایی ترکیش ایرلاین است. برای سفرهای خارجی به مقاصدی که مستلزم یک توقف میان راه است، می‌توانید از تخفیف ویژه ترکیش ایرلاین برای اقامت برخوردار شوید. با استفاده از این طرح، برای سفر به هر کدام از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی که مستلزم توقف در کشور ترکیه است، در صورتی که بلیط هواپیما خارجی را با ترکیش ایرلاین خریداری کنید، می‌توانید اقامت رایگان در هتلی در ترکیه داشته باشید. برای بلیط‌های اکونومی، یک شب اقامت رایگان در یک هتل چهار ستاره و برای بلیط‌های بیزنس، دو شب اقامت رایگان در یک هتل پنج ستاره.


خرید بلیط هواپیما ارزان در فلای تودی

 

 
با فلای تودی، ارزان به کشورهای اروپایی سفر کنید
 

فلای تودی گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما را ارائه می‌کند، بنابراین برای خرید بلیط هواپیما خارجی با ارزانترین قیمت، وارد وبسایت فلای تودی شوید و روی صفحه بلیط هواپیما کلیک کنید. قسمت مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید تا لیست بلیط‌ها به شما نمایش داده شود.

برای مثال، برای خرید بلیط تهران لندن ، تهران را در قسمت مبدا و لندن را در قسمت مقصد وارد کنید. تنها با وارد کردن دو حرف اول، نام کامل برایتان به نمایش در می‌آید. برای به صرفه‌تر شدن بلیط، بهتر است بلیط رفت و برگشت را انتخاب کنید، زیرا هزینه بلیط رفت و برگشت مقرون به صرفه‌تر از دو بلیط یک طرفه خواهد بود.

نتایج جستجوی بلیط‌ها به ترتیب از ارزان‌ترین برایتان به نمایش درمی‌آید اما در عین حال، فیلتر قیمت در کنار صفحه به شما در تعیین حدود قیمت موردنظرتان کمک می‌کند. علاوه بر این، فیلترهای دیگر شامل خطوط هوایی، تعداد توقف، کلاس پروازی و ... نیز به شما در پیدا کردن بلیط موردنظر کمک می‌کنند.

همانطور که می‌دانید، بلیط‌ها به سه صورت سیستمی، چارتر و لحظه آخری ارائه می‌شوند و اگر به دنبال ارزانترین گزینه هستید، بلیط‌های چارتر و لحظه آخری ارزانترین بلیط‌ها هستند. خبر خوب این است که فلای تودی امکانی را فراهم کرده تا آخرین تغییرات قیمت بلیط‌ها به صورت ایمیل به شما اطلاع‌رسانی شود. برای این منظور، با ثبت ایمیل خود در قسمت اطلاع از آخرین قیمت‌ها، آخرین تغییرات در قیمت بلیط هواپیمای موردنظرتان، برای شما ایمیل می‌شود، بنابراین از جستجو در سایت برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط‌ها بی‌نیاز می‌شوید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها