معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد

هفت تیر کشی بر سر جای پارک

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق کامپیوترهای خودرو محله مرزداران حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین گفت: در پی افزایش سرقت کامپیوترهای خودرو خصوصا خودرو ۲۰۶ در محله مرزداران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در ساعات سرقت های گذشته و در نقاط جرم خیز اقدام به گشت زنی کردند افزود: یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با دو سر نشنین در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشاهده و خودرو را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند سرنشین خودرو پیاده شده و با ابزاری که در دست داشت اقدام به باز کردن درب موتور خودرو پارک شده کرد که سریعا وارد عمل شده که راننده خودرو با مشاهده ماموران با سرعت متواری و متهم دیگر کنار خودرو دستگیر شد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم وسایل سرقت کشف و متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت کامپیوترهای خودرو خصوصا خودرو ۲۰۶ در شمال تهران با همدستی متهم متواری شده و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرهنگ موقوفه ای با شاره به اینکه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیر متهم متواری شده ادامه دارد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها