معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد

هفت تیر کشی بر سر جای پارک

سارق کامپیوترهای خودرو در دام پلیس

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق کامپیوترهای خودرو محله مرزداران حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۳۶۸۱۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین گفت: در پی افزایش سرقت کامپیوترهای خودرو خصوصا خودرو ۲۰۶ در محله مرزداران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در ساعات سرقت های گذشته و در نقاط جرم خیز اقدام به گشت زنی کردند افزود: یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با دو سر نشنین در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشاهده و خودرو را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند سرنشین خودرو پیاده شده و با ابزاری که در دست داشت اقدام به باز کردن درب موتور خودرو پارک شده کرد که سریعا وارد عمل شده که راننده خودرو با مشاهده ماموران با سرعت متواری و متهم دیگر کنار خودرو دستگیر شد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم وسایل سرقت کشف و متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت کامپیوترهای خودرو خصوصا خودرو ۲۰۶ در شمال تهران با همدستی متهم متواری شده و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرهنگ موقوفه ای با شاره به اینکه تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیر متهم متواری شده ادامه دارد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها