خرم آباد- جام جم آنلاین -سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اختصاص سه میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی» در شهرستان بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۸۹۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی در جلسه با فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه توسعه راه‌های استان لرستان در قالب اعتبارات سال آینده با جدیت و دقت و بر اساس شاخص بهره مندی هر شهرستان تهیه و نهایی می‌شود، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات و تعریف پروژه‌های هر شهرستان بر اساس جایگاه آن نسبت به میانگین کشوری در نظر گرفته می‌شود و جذب اعتبارات توازن و محرومیت زدایی با رویکرد اولویت بندی پروژه‌ها در دستور کار است.
وی گفت: بر اساس اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امسال ۲۰ کیلومتر راه روستایی دارای اولویت در بروجرد به بهره برداری می‌رسد.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار به بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی» خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات حوادث و با تلاش فراوان اختصاص یافته است.
شیروانی اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای خرید ماشین آلات به استان اختصاص یافته است و تجمیع ماشین آلات و امکانات شهرستان‌ها برای اجرای پروژه‌های اولویت دار در برنامه قرار دارد.
وی، ساماندهی ورودی استان در محور بروجرد - اراک را از اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: این نوید را به مردم می‌دهیم در سال آینده هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته در بروجرد نداشته باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها