شهردار بندرعباس گفت: عدالت محوری و قانون مداری اساس کار شهرداری بندرعباس است.
شهردار بندرعباس گفت: عدالت محوری و قانون مداری اساس کار شهرداری بندرعباس است.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۹۸

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،شهردار بندرعباس گفت: عدالت محوری و قانون مداری اساس کار شهرداری بندرعباس است.


 با همکاری  معاونت معماری و شهرسازی و با مشارکت واحد آموزش ،دوره آموزشی تملک املاک و اراضی شهری برگزار شد.


شهردار بندرعباس در این دوره  اموزشی با بیان اینکه آموزش یکی از مهمترین ارکان تقویت نیروی متخصص است، اظهار داشت: ثمره پرورش نیروهای متخصص شهرسازی در سطح شهر برای مردم کاملا ملموس خواهد بود و حوزه شهرسازی یکی از بازوان توانمند در زیبایی منظر شهری است.


نوبانی تصریح کرد: برگزاری این دوره ها با استفاده از تجربیات موفق دیگر شهرها کمک بزرگی به مجموعه شهرداری است و می بایست مسئله آموزش پرسنل به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

مهدی نوبانی گفت: بعضی از زمین های سطح شهر بلاتکلیف است که باید در راستای استفاده از این زمین ها مذاکراتی صورت گیرد و هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.


نوبانی در ادامه افزود: هر چه سریعتر پلیس ساختمان راه اندازی شود و بر ساختمان های نیمه کاره که سالیان سال است به حال خود رها شده و چهره شهر را زشت کرده اند نظارت شود.


شهردار بندرعباس گفت: در بحث نماهای ساختمانی و زیبا سازی و همچنین ابعاد تجاری دقت نظر داشته باشید و برای صدور پروانه ساختمانی و ابعاد تجاری عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهید.


گفتنی است؛ مدرس این دوره مهندس اصغر حسینی پور معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس بود که با حضور پرسنل شهرداری بندرعباس و شهرداری های تابعه استان این دوره آموزشی برگزار گردید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها