رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

کشف بیش از ۲۰۰ قلم لوازم سرقتی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل محله قلهک و کشف اموال سرقت شده خبر داد و گفت: متهم با به جا گذاشتن کارت عابر بانک دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت منزل در محله قلهک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی محل سرقت کارت عابربانکی را که متعلق به مالک منزل نبوده کشف می کنند افزود: در بررسی های تخصصی و به عمل آمده مشخص شد کارت عابر بانک متعلق به سارق است که در پی جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل مخفیگاه متهم اموال سرقت شده منزل مال باخته به تعداد ۴۰ قلم انواع لوازم منزل و فرش و تابلوهای قیمتی سرقتی کشف شد که متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در محله قلهک با همدستی دو نفر دیگر از دوستان خود معترف شد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها