به دلیل ورود توده های گرد و خاک عربی به آسمان کردستان امروز چهارشنبه برای سومین روز متوالی هوای بیشتر شهرهای استان در شرایط خطرناک قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۶۷۶۳۳

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، کژال حبیب زاده ظهر امروز چهارشنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی و ورود توده گرد و غبار جدید از عراق، آلودگی هوا امروز چهارم خرداد هم ادامه دارد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان اضافه کرد: این وضعیت موجب کاهش دید در  استان شده و بر اساس نتایج ایستگاه های موجود و اطلاعات دریافتی از همکاران در شهرهای فاقد ایستگاه و وضعیت دید ظاهری و افقی، هم اکنون در شهرستان های سنندج، کامیاران، مریوان، سقز، دیواندره و سروآباد شاخص هوا در شرایط خطرناک و در شهرهای بانه، قروه، دهگلان و بیجار بسیارناسالم است.

وی یادآور شد: براساس پیش بینی هواشناسی، آلودگی هوا تا بعدازظهر چهارشنبه همچنان در استان ادامه دارد لذا به مردم توصیه شده از حضور در فضای باز خودداری کنند.  

با توجه به اینکه هواشناسی استان پیش بینی کرده بود که توده گرد و خاک امروز هم در آسمان استان باشد، تمامی ادارات و سازمان های دولتی، مدارس و دانشگاه های استان به دستور استاندار کردستان، امروز چهارشنبه برای دومین روز متوالی تعطیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها