استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای سوءاستفاده از مسائل قومی و ترویج افکار تجزیه‌طلبانه،گفت: دلبستگی عمیق به اسلام و غیرت شدید نسبت به ایران، دو ویژگی هویتی و همیشگی مردم آذربایجان است.
کد خبر: ۱۳۶۷۳۶۵
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی زین العابدین خرّم  در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مسائل فرهنگی و قومی یکی از مسائلی است که اگر توجه مناسبی به آن شود، یک فرصت برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر دلبستگی و غیرت مردم آذربایجان به اسلام و ایران، یک راهبرد و راهنما برای ماست و تمام برنامه‌های خود را مبتنی بر این موضوع تنظیم کرده‌ایم.
خرّم با اشاره به رویکرد وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: دغدغه و اهتمام ما برای ایجاد وفاق و همدلی در سطح استان است و تلاش می‌کنیم تا مسائل قومی و فرهنگی، محل برداشت‌های سوء از طرف دشمن قرار نگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت استان، تاریخ و تمدن آن است، افزود: مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ، حرکت‌های تاثیرگذاری داشته‌اند و نقش آنان در مقاطعی مانند انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بی‌بدیل است.

وی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس نشان داد که اگر وحدت کلمه داشته باشیم، خداوند متعال گشایش‌هایی ایجاد می‌کند که قابل محاسبه نیست.

خرّم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که در گام دوم انقلاب، خرمشهرها در پیش داریم و اعتقاد ما این است که اگر هر کس، جایگاه خود را به‌عنوان نقطه ثقل انجام وظیفه بداند، خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبیین ضرورت‌ها و آثار طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌های استان را در حوزه تولید و تامین کالاهای اساسی و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و رونق تولید خوب توصیف کرد.

فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان هم در این نشست، با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان شرقی برای طی دوره‌های آموزشی، گفت: هدف از این نشست، بهره‌مندی از تجربیات و شیوه‌های مدیریتی است.

امیر "امیرحسین شفیعی" تاکید کرد: رسالت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس منویات رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند و ما در این مسیر، هرگز نخواهیم هراسید و زانوان ما هرگز نخواهد لرزید.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها