سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

بازداشت موبایل قاپ تکرو در شهرک قدس

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق موبایل قاپ و کشف یک دستگاه تلفن همراه سرقتی در شمال تهران خبر داد و گفت: سارق با موتورسیکلت سرقتی به دام افتاد.
کد خبر: ۱۳۶۷۱۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ ضرغام آذین در این باره گفت: عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس حین گشت زنی و پیشگیری از سرقت در شهرک قدس موتورسیکلت پلاک مخدوشی را مشاهده که در حال پرسه زنی بی هدف و زاغ زنی شهروندان می باشد که سریعا وارد عمل شده و جهت بررسی بیشتر به موتورسیکلت مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت زیاد به صورت خلاف جهت اقدام به فرار کرد افزود:در یک تعقیب و گریز طولانی موتورسیکلت را متوقف و متهم زمین گیر و دستگیر شد که در بررسی اولیه یکدستگاه تلفن همراه که روز جاری سرقت شده بود کشف و در بررسی پلاک موتورسیکلت به سرقتی بودن آن پی می برند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت در شمال تهران معترف و مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ آذین با اشاره به سوابق سرقت متهم و تحمل حبس در زندان، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها